Dat ik na mijn studie, een wereld reis ga maken en niet meerin nederland ga wonen. Ik heb niks met nederland, ik voel me thuis in engeland. Ik ga echt een wereld reis maken..
Ik wil geluk vinden, of iets dat voor altijd bij me blijft.
Ik weet nog niet wat ik na mijn studie ga doen. Dat is nog veel te ver weg, en ik durf niet te dromen over dingen die misschien wel helemaal niet uitkomen.
Ja, nu kun je dit zeggen, maar we zien later wel (: Daar bedoel ik totaal niks slechts mee.
Ik blijf gewoon waar ik ben en ga af en toe een reisje maken. Ik zit hier goed.
Ik ga een halve wereldreis maken als ik het geld ervoor heb. 10.000 euro spaar je niet in een jaartje (: Maargoed, ik van van Moskau naar Vladivostok met de Syberië express, dan naar Beijing en daarna naar Tokyo en misschien nog andere steden in China/Japan (:
En ik wil super graag in een ander land gaan wonen.
Aah ik wil ook in Engeland wonen later, ik vind het daar echt helemaal geweldig! Ik moet voor mijn studie 5 maanden op stage in het buitenland, en ik ga dus naar Engeland! (:
De opa van mijn oma's moeder heeft een universiteit in NYC opgericht en daar zou ik - als bloedverwante & familielid- dus makkelijk heen kunnen. Maar ik weet nog niet zo goed of ik weg wil uit NL, ik heb het hier wel naar m'n zin.