• Dat ik na mijn studie, een wereld reis ga maken en niet meerin nederland ga wonen. Ik heb niks met nederland, ik voel me thuis in engeland. Ik ga echt een wereld reis maken..


    Julie? Xx


    Some angels have no wings.

    Sucses met sparen ;'D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik wil geluk vinden, of iets dat voor altijd bij me blijft.
    Ik weet nog niet wat ik na mijn studie ga doen. Dat is nog veel te ver weg, en ik durf niet te dromen over dingen die misschien wel helemaal niet uitkomen.


    wth.

    Ja, nu kun je dit zeggen, maar we zien later wel (: Daar bedoel ik totaal niks slechts mee.
    Ik blijf gewoon waar ik ben en ga af en toe een reisje maken. Ik zit hier goed.


    Olive

    Ik ga een halve wereldreis maken als ik het geld ervoor heb. 10.000 euro spaar je niet in een jaartje (: Maargoed, ik van van Moskau naar Vladivostok met de Syberië express, dan naar Beijing en daarna naar Tokyo en misschien nog andere steden in China/Japan (:
    En ik wil super graag in een ander land gaan wonen.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Engeland is een fijn land, maar ik blijf lekker in dit kikkerlandje :)


    Life is hard and then we die

    welkom bij de club
    alleen in wil in Nieuw-Zeeland wonen

    Ik blijf in Nederland. Ik ga mijn familie en vrienden niet achter laten voor een ander land, daag.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga later in Spanje wonen, in een klein dorpje aan zee


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Jedi schreef:
    Dat zeggen wel meer.. 8D

    this^
    bijna heel Q wil in Amerika ofzo gaan wonen lol.

    Maar ik wil wel dan wel een paar landen bezoeken ja, zoals Zweden en Finland.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga naar Amerika. Maar weet je al hoe je dat gaat doen? Heb je al veel geld? Zoniet, ga maar beginnen met sparen.


    Gradually, then suddenly..

    Take me with you!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Aah ik wil ook in Engeland wonen later, ik vind het daar echt helemaal geweldig! Ik moet voor mijn studie 5 maanden op stage in het buitenland, en ik ga dus naar Engeland! (:

    [ bericht aangepast op 30 juni 2011 - 17:04 ]


    You never fail, unless you keep trying...

    Amerika, for sure.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik denk dat ik in Nederland blijf, maar anders zou ik in Egypte of Amerika willen wonen x]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    De opa van mijn oma's moeder heeft een universiteit in NYC opgericht en daar zou ik - als bloedverwante & familielid- dus makkelijk heen kunnen. Maar ik weet nog niet zo goed of ik weg wil uit NL, ik heb het hier wel naar m'n zin.


    It's time to be happy again.