• Ja mensen we zijn hard aan het werk om heel Q vol te posten met offtopic dingen. Ik ben trots op iedereen die hieraan meehelpt daarom geef ik jullie een koekje:


    Eet smakelijk ;D

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 13:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    'hoe kan jij homo zijn ahhaha je bent meisje ..of ben je omgebouwd met je tokio hotel plaatsje eey serieus ik heb een kater ik heb me dag niet maak me niet boos.. ik hoef niet eens iets te weten over emo,s wat een folk zeg ik spuug op hun'
    Mehehe, dom kind :'D


    Let it come and let it be

    Mijn reactie:

    Oke mensjes ik lig echt dubbel. Zon zielig wijf als jou heb ik echt nog nooit gezien. Dit is gewoon lachwekkend. Je bent dus alles en je bent opgepakt door de politie. Oh wat cool, ik ook like I give a fuck? (Ja mensjes ik ben niet altijd aardig geweest). EN JEZUS Jij hebt wat tegen emo's maar je kent ze niet eens. Je geeft ze niet eens een kans om zich te bewijzen. Echt jij bent zo zielig. GVD wat kan ik hierover zeggen.
    En btw als je wilt vechten kom maar op. Ik ben niet bang om zon arrogant kut wijf op de bek te slaan, doe ik zelfs met plezier. Dan verlos ik iedereen hier uit zijn lijd omdat jij eindelijk opflikkert.

    - Mitchell


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    @Marleen, ben jíj gek? Ik ga mijn geld neit aan haar verspillen? En haar oduers zijn toch "rijk" dus geld zou geen probleem meoten zijn om naar Tilburg te reizen : 'D


    Let it come and let it be

    RestlessSoul schreef:
    Mijn reactie:

    Oke mensjes ik lig echt dubbel. Zon zielig wijf als jou heb ik echt nog nooit gezien. Dit is gewoon lachwekkend. Je bent dus alles en je bent opgepakt door de politie. Oh wat cool, ik ook like I give a fuck? (Ja mensjes ik ben niet altijd aardig geweest). EN JEZUS Jij hebt wat tegen emo's maar je kent ze niet eens. Je geeft ze niet eens een kans om zich te bewijzen. Echt jij bent zo zielig. GVD wat kan ik hierover zeggen.
    En btw als je wilt vechten kom maar op. Ik ben niet bang om zon arrogant kut wijf op de bek te slaan, doe ik zelfs met plezier. Dan verlos ik iedereen hier uit zijn lijd omdat jij eindelijk opflikkert.

    - Mitchell


    Geniaal


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Danku danku ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CountMeIn schreef:
    @Marleen, ben jíj gek? Ik ga mijn geld neit aan haar verspillen? En haar oduers zijn toch "rijk" dus geld zou geen probleem meoten zijn om naar Tilburg te reizen : 'D


    Ja, ik ben gek.

    Pft, ik ben opgepakt door de politie. Mijn ouders zijn rijk en ik vind het leuk om mensen verkracht te zien worden. Rara, wie ben ik?


    everything, in time

    RestlessSoul schreef:
    Danku danku ;D


    Graag gedaan


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Progeny schreef:
    (...)

    Moooooi. :3 Dat plaatje met die beer is echt cute.

    Oooh dankjewel >3


    Follow your dreams. They know the way.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, ik ben gek.

    Pft, ik ben opgepakt door de politie. Mijn ouders zijn rijk en ik vind het leuk om mensen verkracht te zien worden. Rara, wie ben ik?

    Geen flauw idee


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Opinion schreef:
    (...)
    Oooh dankjewel >3


    You're welcome! ^^


    everything, in time

    MEEEH nu heb ik zin om met haar te gaan bekvechten!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Progeny schreef:
    (...)

    Ja, ik ben gek.

    Pft, ik ben opgepakt door de politie. Mijn ouders zijn rijk en ik vind het leuk om mensen verkracht te zien worden. Rara, wie ben ik?

    Een psychisch persoon D: - Bloeddd -


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    RestlessSoul schreef:
    MEEEH nu heb ik zin om met haar te gaan bekvechten!


    Blijf aub hier aardig


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    LENI schreef:
    (...)
    Een psychisch persoon D: - Bloeddd -


    O verdorie! Hoe raadde je dat nou?


    everything, in time

    Like ik ben ook wel opgepakt en heb taakstraf shit moeten doen -.-
    Maar daar ga ik toch ook niet mee opscheppen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.