Ja mensen we zijn hard aan het werk om heel Q vol te posten met offtopic dingen. Ik ben trots op iedereen die hieraan meehelpt daarom geef ik jullie een koekje:
RestlessSoul schreef:
WACHT wat mis ik uit dat topic ?
Het haren knippen topic.
Degene die het heeft aangemaakt doet nogal arrogant en ze hoort overduidelijk niet op Q thuis. Ook loopt ze met dingen als kanker te schelden en vind ze het leuk om films te kijken waarin mensen worden verkracht.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful
Roodstrikje schreef:
(...)
Het haren knippen topic.
Degene die het heeft aangemaakt doet nogal arrogant en ze hoort overduidelijk niet op Q thuis. Ook loopt ze met dingen als kanker te schelden en vind ze het leuk om films te kijken waarin mensen worden verkracht.
Oke verwacht maar een leuke reactie van mij
Ik ga hem ff doorlezen
Roodstrikje schreef:
(...)
Het haren knippen topic.
i hate that girl
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor
Roodstrikje schreef:
(...)
Het haren knippen topic.
Daar heb je gelijk mee, want hier zijn we lief een aardig voor elkaar