• Hoera er komt waarschijnlijk een Pirates of the caribbean 5 !!!!
    Johnny depp gaat namelijk tekenen en is al berijd om te tekenen.
    En natuurlijk speelt Captain Jack sparrow weer mee.
    ik vondt deel 1 2 & 3 het leukst.
    alleen ik vondt deel 4 een beetje saai en erg druk.
    dat vondt ik wel jammer.
    Maar ik ben helemaal gek van Johnny Depp. ik vindt hem een super acteur

    wat vinden julie van pirates of the caribbean en dat er een nieuw deel komt waarschijnlijk en van de delen ?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:07 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    *Pirates of the Caribbean
    *Johnny Depp
    *CAPTAIN Jack Sparrow

    Even een opmerking voordat ik op de inhoud van dit topic reageer: Zet, -for the sweet love of God-, je spellingchecker aan, of ga naar school en volg je lessen.



    Meh, ik vind dat ze een beetje beginnen te overdrijven nu. Deel vier was zo voorspelbaar op sommige punten.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    er moet nog voor jack sparrow , captain staan _O_


    Shoganai i ne~

    Oud nieuws! -geeuw-
    Omfg, ik moet de 4 nog zien!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik was verrast door deel 4 eerlijk gezegd, ik had verwacht dat hij saai en een beetje langdradig ofzo zou zijn. Maar, hij was geweldig en ik kijk ook zeker uit naar PotC 4, mét Captain Jack Sparrow en ik hoop master Gibbs ook!

    Ik heb 4 niet eens gezien :l Ze hadden het bij 3 delen moeten laten.
    Netzoals nu Final Destination 5 al uitkomt, het is uitgemolken...

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:30 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ach, als Jack er maar in zit n_n
    Al vond ik deel 4 echt best wel kut.


    Caution first, always.

    Hooligan schreef:
    *Pirates of the Caribbean
    *Johnny Depp
    *CAPTAIN Jack Sparrow


    Right on. :Y)


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik ben er eigenlijk niet voor. In drie kon je op het einde nog afleiden dat er een 4 kwam en waarover hij ging, dat was wel leuk. Bij vier had je dat niet en ik vond het eigenlijk wel een goeie afsluiter. 1, 2 en 3 waren wel genoeg voor mij. Vier was er teveel aan (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die man zijn naam is Johnny, en de film heet Pirates of the Caribbean.

    OT: Johnny Depp is mijn alltime favorite acteur en Captain Jack Sparrow mijn favoriete fictieve personage ;) Een nieuwe film zou dus te gek zijn. Al vind ik wel dat ze het behoorlijk beginnen uit te melken


    ars moriendi

    SYN schreef:
    Even een opmerking voordat ik op de inhoud van dit topic reageer: Zet, -for the sweet love of God-, je spellingchecker aan, of ga naar school en volg je lessen.



    Meh, ik vind dat ze een beetje beginnen te overdrijven nu. Deel vier was zo voorspelbaar op sommige punten.


    SLOAN.

    SYN schreef:
    Even een opmerking voordat ik op de inhoud van dit topic reageer: Zet, -for the sweet love of God-, je spellingchecker aan, of ga naar school en volg je lessen.



    Meh, ik vind dat ze een beetje beginnen te overdrijven nu. Deel vier was zo voorspelbaar op sommige punten.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zag nog nooit een van die films dus eigenlijk lig ik er ook niet wakker van. (cat) Het lijkt me beter dat ze het niet blijven rekken.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 21:43 ]

    Hooligan schreef:
    *Pirates of the Caribbean
    *Johnny Depp
    *CAPTAIN Jack Sparrow

    Ja dat is waar ik heb het een beetje te snel geschreven :(


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ze hadden na deel 3 moeten stoppen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.