• laat maar dit topic geldt niet meer.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2011 - 18:03 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik snap eigenlijk niet hoe je zó boos kunt worden om zo'n grapje. Die worden er duizenden per dag gemaakt. Negeren werkt gewoon 't beste.:'D


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Ik snap eigenlijk niet hoe je zó boos kunt worden om zo'n grapje. Die worden er duizenden per dag gemaakt. Negeren werkt gewoon 't beste.:'D


    tja iedereen gaat er anders mee om he ;)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Rebirthing schreef:
    (...)
    Ik ook, welkom bij de club (A)
    Nja.. Ik kan dan echt sago worden enzo, en dan ga ik sago doen tegen iedereen en de kunst is om het gewoon te negeren..


    HET ONWEERT EN IK BEN BANG! o_O


    ja had ik ook het hagelde op een gegeven moment ik dacht echt ok.. als het maar niet door de raam breekt xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    (...)

    tja iedereen gaat er anders mee om he ;)


    Yep, maar met jouw manier bereik je blijkbaar niets, dus moet je een andere manier proberen, lijkt me zo.:W


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Yep, maar met jouw manier bereik je blijkbaar niets, dus moet je een andere manier proberen, lijkt me zo.:W


    tja makkelijker gezegd als gedaan :S


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    justjeff8d schreef:
    (...)

    tja makkelijker gezegd als gedaan :S


    Hoe moeilijk kan negeren zijn?:'D


    everything, in time

    moeilijk voor mij xd ik ben soms koppig en van ik laat niet over me heen lopen en dit pik ik niet etcetera xd

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 22:46 ]


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Progeny schreef:
    Ik snap eigenlijk niet hoe je zó boos kunt worden om zo'n grapje. Die worden er duizenden per dag gemaakt. Negeren werkt gewoon 't beste.:'D

    Ik zou er eigenlijk ook niet mee kunnen lachen, jij precies wel, maar dat hangt dan af van persoon tot persoon

    Capulet schreef:
    (...)
    Ik zou er eigenlijk ook niet mee kunnen lachen, jij precies wel, maar dat hangt dan af van persoon tot persoon


    ja klopt dat hangt af van persoon tot persoon (A)


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Hoe komt die dan aan je nummer? :o
    & hoe weet je zeker dat hij niet echt is, wie weet meent hij het wel serieus? :o
    & ergens vind ik het ook niet kunnen dat je dat nummer hier zet, maar ergens snap ik het wel.
    Maar je hebt het er toch al afgehaald zie ik. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    even bellen ? :P


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Fuck it, life goes on.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Orchideous schreef:
    Eh, ik vind het niet echt gehoord iemand's nummer zo maar op internet te plaatsen. (:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Dit is zo ontzettend triest HAHAH. Iemand's nummer op internet zetten. Don't care if yer a boy; get the fuck on your period, dan kun je pas echt kwaad worden om shit, want Jezus, je reageert als een wijf.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    ik vind dit eigenlijk best grappig XD zie het eens van de andere kant, die ene persoon lacht zich nu waarschijnlijk kapot omdat jij er zo op in gaat! dat is precies wat diegene wilt. als je het gewoon negeert heeft die persoon er ook geen lol aan. je verwijdert het smsje en klaar. hoe moeilijk kan dat zijn? als je gelijk dat nummer op internet zet vind ik dat je het gewoon verdient '--. my opinion, dus ga niet zeiken


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.