• Hi lieve Q'tjes,

    Na een lange tijd van niets lezen, wil ik wel weer eens lezen, aangezien het bijna vakantie is en ik lezen kan combineren met het schrijven aan mijn eigen verhaal.

    Ik zou graag een verhaal willen lezen over:

    Zus/broer liefde (of leerling/leerkracht)
    Draco Malfoy of Harry Potter (zoiets dus)
    Voetballers

    Graag nog niet te veel hoofdstukken, zodat ik het bij kan houden.

    Als je verhaal niet bij die categorieën past en je wel denkt dat ik hem graag wil lezen, stuur maar gewoon, ik zie wel.

    Stuur a.u.b geen verhalen van Tokio Hotel, die lees ik sowieso niet. (:


    xxxxx.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 21:17 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Pas 2 hoofdstukjes, maar het worden er snel meer.

    Madison's life with the Malfoys.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb 3 stories, waarvan ik er eentje net ben begonnen (zo'n 10 minuten terug).
    Take a look @ my profile (nerd)


    Nothing happens until you make it happen

    The life of a Weasley heeft nog maar 10 hoofdstukken
    het is een hp-fanfic over de kleinkinderen van de hp-personages, vooral over Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Ik heb wel een voetbalverhaal maar ik kan geen linken zetten met mijn iPod :(
    alle. Dat kan ik wel maar dat duurt gewoon te lang (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    vind je deze wat ?

    Vrede van God


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.



    Madison woont al zo lang ze zich kan herinneren bij de Malfidussen. Ze gaat ten onder aan de regime van de Malfidussen en heeft simpelweg een hekel aan de hele familie.
    Ze werd, in tegenstelling tot de anderen van de familie, bij Griffoendor ingedeeld. Ginny Wemel is haar beste vriendin, wat Madison al heel wat straf heeft opgeleverd.
    Voldemort gebruikt het huis waar ze woont als Hoofdkwartier. Zal ze zijn kant kiezen, of tegen haar familie vechten en Harry's kant kiezen?
    En dan wordt ze ook nog stapelverliefd op Harry én Draco...
    Hoe zal dit aflopen?

    Klik!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    http://www.quizlet.nl/stories/55436/het-meisje-met-de-blauwe-ogen-16/

    1 hoofdstuk, en waarschijnlijk 2 per week erbij.


    Ride or die

    Klik

    Dankje als je hem wilt lezen (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik && m'n BFF

    Susan woont heel der leven in New York. Haar vader besluit te verhuizen naar een kleinere stad,omdat die het te gevaarlijk vind voor Susan haar andere twee zussen Sophie en Sarah moeten ook mee. Haar ouders zijn gescheiden dus is verhuizen voor hun nog moeilijker. Als ze er eenmaal wonen willen ze nooit meer terug! Wil je weten hoe het afloopt? Volg het verhaal dan!

    http://www.quizlet.nl/stories/52775/secrets-in-a-relationship--jasper-hale/
    http://www.quizlet.nl/stories/55909/youre-beautiful--edward-cullen/

    Mijn twilight-fanfictions, weet niet of je dat leest maar dat maakt niet uit:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Draco malfoy x Neville -> my dad will hear about this
    klik
    draco malfoy gebeten door Fenrir Greyback -> Aconite -> Marked and bitten
    klik
    Severus Snape x Jolyn Price -> Teachers of slytherin
    klik
    Drarry -> Slytherin Princes
    klik

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 9:32 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Je kan altijd een kijkje nemen op mijn profiel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik weet niet of je het wat vindt, maar kijk maar even:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    Kijk maar eens op mijn profiel, allemaal over HP. :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson