• Hi lieve Q'tjes,

    Na een lange tijd van niets lezen, wil ik wel weer eens lezen, aangezien het bijna vakantie is en ik lezen kan combineren met het schrijven aan mijn eigen verhaal.

    Ik zou graag een verhaal willen lezen over:

    Zus/broer liefde (of leerling/leerkracht)
    Draco Malfoy of Harry Potter (zoiets dus)
    Voetballers

    Graag nog niet te veel hoofdstukken, zodat ik het bij kan houden.

    Als je verhaal niet bij die categorieën past en je wel denkt dat ik hem graag wil lezen, stuur maar gewoon, ik zie wel.

    Stuur a.u.b geen verhalen van Tokio Hotel, die lees ik sowieso niet. (:


    xxxxx.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 21:17 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    Do I Love You Or Do I Love You Not?

    Nieuwe samenvatting :

    Joyce is een meisje van 15 dat niks om haar uiterlijk geeft. Maar als ze een vriendje krijgt verandert ze. Maar als haar vriendje gaat verhuizen ontmoet ze nog iemand. Maar dat loopt niet goed af...

    Stronger || Fred Weasley.



    Hope Evans, een meisje in het 5e jaar van Griffoendor. Ze heeft het erg naar haar zin op Hogwarts. Ze is niet erg zeker van zichzelf ook al laat ze dat aan niemand zien. Ze kan het niet uitstaan dat Fred Weasley op haar valt, en ontwijkt hem dus ook zo veel mogelijk.

    Fred Weasley, een van de bekende Griffoendor tweeling, staat bekend om zijn grappen met zijn broertje. Fred is tot over zijn oren verliefd op Hope Evans, die hem helemaal niet ziet zitten. Hij raakt helemaal van zijn stuk door alle afwijzingen van Hope.


    ---


    Hope you like it? Net twee hoofdstukken, gister begonnen...


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    ik heb een Draco story.
    gisteren begonnen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague


    De foto is aanklikbaar naar het verhaal

    .
    I broke you're heart,
    but i still whispering you're name.

    ~~



    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack


    Feel the fire, but do not succumb to it.


    Is een Draco verhaaltje. Ben er sinds een paar dagen mee bezig. Ben nu begonnen met het schrijven van het 4e hoofdstuk, dus zijn er nog niet zoveel. Ik zou je steun wel goed kunnen gebruiken zo in het begin van het verhaal als je nog bijna geen lezers hebt. (:
    Dus ik zou zeggen, probeer het eens. ;D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 20:38 ]


    Winter is coming.



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Ik heb er twee waarvan er eenheel melig is



    hier zijn ze

    http://www.quizlet.nl/stories/62149/het-superawesome-krachtveldavontuur-met-veel-kapotte-autos-chagrijnige-beukwilgen-kapotte-toverstokken-afgeleide-hulpjes-van-draco-diefstal-chantage-ontvoering-en-koekjes-n_n/



    dat is het superawesome krachtveldavontuur met veel kapotte autos chagrijnige beukwilgen kapotte toverstokken afgeleide hulpjes van draco diefstal chantage ontvoering en koekjes n_n


    en ik heb ook nog:

    http://www.quizlet.nl/stories/61175/no-not-you-everyone-but-not-you-hp/


    en die heet no not you everyone but not you hp


    I will go down with this ship ~ Captain Jack Sparrow

    Thin Thing - Automutilatie/Pro-ana.

    If you cut yourself, if you hate yourself, if you eat, if you don’t eat. If your parents hit you, if your mom tells you you’re a piece of trash. If you wake up in the morning and give yourself a shot. Do it. Not for music, not for any reason other than the fact that you are alive and you were given the grace to wake up another day. So do it man. Just freaking get out there and try.


    Deze story is anders dan anderen. Ik waarschuw je, dit kan hard worden.

    bij mij is het een romantische verhaal over onebekende personen met ook een beetj drama

    het gaat over een meisje, en haar leven is perfect tot op een dag alles verandert, ze besluit om een nieuwe start te nemen maar lukt dat wel?

    Daughter of a Black Swan.

    Niet mijn verhaal maar van m'n vriendin die echt wel wat nieuwe aandacht verdient. Het speelt zich af in de Derde generatie van HP, Jadis heeft jarenlang opgesloten gezeten en heeft nog nooit zonlicht meegemaakt, maar opeens wordt ze vrij gelaten.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''



    Liefde is niet altijd een sprookje. Dit verhaal gaat over iemand die een grote vergissing maakt over een jongen die ze op internet heeft leren kennen. Ze is steeds meer van hem.. Van hem. Ze doet alles wat hij zegt, om die foto's te verkomen. Wat moet ze nu?klik.