• [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:38 ]

    Fellatio schreef:
    Stiekem wil ik nou wel ff de mening weten van een mod..


    Hmhm, er staat nog steeds geen 16+ in de titel, alhoewel ik denk dat dat alleen maar meer aandacht trekt onder de mensen die jonger dan 16 zijn..


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Hmhm, er staat nog steeds geen 16+ in de titel, alhoewel ik denk dat dat alleen maar meer aandacht trekt onder de mensen die jonger dan 16 zijn..


    Ja, ok. Maar als nog


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik zie dat je weer een interessante topic hebt gemaakt...


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    ik laat de mod hier slotje op zetten ik maak andere topic aan en daar gaat staan voor 18 jaar ben ik van zeurende jankende babys, af

    Bloeddd schreef:
    ik laat de mod hier slotje op zetten ik maak andere topic aan en daar gaat staan voor 18 jaar ben ik van zeurende jankende babys, af


    Gebruik je eens een komma, staat 'ie op 'n verkeerde plaats. --'
    Sorry, dat moest ik even zeggen.
    En, je kan natuurlijk ook vragen of ze '18+' in je titel willen zetten? ;D


    Opgeven is geen optie.

    FireDust schreef:
    Ik zie dat je weer een interessante topic hebt gemaakt...


    eey jij ook hier


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    eey jij ook hier

    Tuurlijk xD


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    telaat heb al aangemaak xd hier mag slotje op

    En als je dan toch niet van baby's houdt -nee, verkrachtte baby's tellen niet-,
    dan moet je je niet registreren op een site waar de gemiddelde leeftijd lager ligt dan die van jou (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    FireDust schreef:
    Ik zie dat je weer een interessante topic hebt gemaakt...


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    > Slotje op aanvraag.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle