• [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:38 ]

    Fellatio schreef:
    (...)

    Had dat dan ff in de titel gezet.. en niet alleen movie..
    Want als er een titel is die movie heet denk ik niet gelijk aan een film waar jan en alleman word verkracht en vermoord


    Ik ga gewoon dit quoten, want aan je uitleg kan ik weer niet aan uit.
    Serieus, ooit al van spelling en leestekens gehoord?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Ik ga gewoon dit quoten, want aan je uitleg kan ik weer niet aan uit.
    Serieus, ooit al van spelling en leestekens gehoord?



    ehh.. verkeerde gequote,? want je hebt nu mijn berichte gequot :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dat zet ze dan onderaan het bericht -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tortuga schreef:
    Ik vind 'et niet echt normaal dat je dit soort dingen post op een site waar ook kinderen van 11, 12, 13, 14 jaar zitten.


    ER STAAT NIET GESCHIKT VOOR TOT 15 JAAR .. ik vind dit zelf ook niet geschikt voor mensen van 14 enzo helemaal niet van 11

    Fellatio schreef:
    (...)


    ehh.. verkeerde gequote,? want je hebt nu mijn berichte gequot :$


    Jaja :')
    Ik heb je gewoon gequotet, omdat ik totaal niet aan haar berichten uit kan :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ER STAAT NIET GESCHIKT VOOR TOT 15 JAAR .. ik vind dit zelf ook niet geschikt voor mensen van 14 enzo helemaal niet van 11


    Zet het er dan boven aan neer en niet onderaan -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dit was dus echt niet geschikt voor mijn leeftijd. Maar ik moet zeggen dat ik best wel veel horror films gewend ben en deze daarnaast gewoon weer zo'n horror film is. Ik had een keer een Turkse boek gelezen die hetzelfde inleiding ongeveer had. (Ik spreek Turks en ik kan Turks lezen)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind dit niet geschikt voor mensen tot 18jaar, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf 13 ben. ;D


    Opgeven is geen optie.

    AllstarW schreef:
    (...)

    Jaja :')
    Ik heb je gewoon gequotet, omdat ik totaal niet aan haar berichten uit kan :')


    Oww ;P haha ik dacht al dat je mijn tekst niet snapte en mij aanvalde ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AllstarW schreef:
    Dat zet ze dan onderaan het bericht -.-


    waar moet ik anders ik ken niet meer bij movie komen anders had ik daar gezet.. ik raak vaak in de war omdat ik meestal met mensen praat van 18 enzo ben op veel site,s geweest waar geen mensen van 11 enzo op waren dus rustig hoor

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ER STAAT NIET GESCHIKT VOOR TOT 15 JAAR .. ik vind dit zelf ook niet geschikt voor mensen van 14 enzo helemaal niet van 11

    Post het dan gewoon niet.--'


    ars moriendi

    Fellatio schreef:
    (...)

    Oww ;P haha ik dacht al dat je mijn tekst niet snapte en mij aanvalde ;P


    Zou ik noooooit doen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Birthday schreef:
    Ik vind dit niet geschikt voor mensen tot 18jaar, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik zelf 13 ben. ;D


    maar 18 zet ze er niet neer want ze is zelf 16 -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    oh ik lees nu pas dat het echt niet geschikt was voor mijn leeftijd? oepsie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Bloeddd schreef:
    (...)

    waar moet ik anders ik ken niet meer bij movie komen anders had ik daar gezet.. ik raak vaak in de war omdat ik meestal met mensen praat van 18 enzo ben op veel site,s geweest waar geen mensen van 11 enzo op waren dus rustig hoor


    Helemaal bovenaan in het rood met capslock, s.v.p


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.