• Ik wil graag een keyboard kopen onder de €200.- euro, maar welk merk + soortkeyboard en prijs zijn goed?

    -is een noob met keyboards, maar wil gewoon voor de lol spelen.


    dead is easy, life's harder. ~

    Ik weet het niet.
    De mijne stond bij mijn stief opa en oma.
    Van Yahama zijn ze wel goed, maar ik weet de prijs niet.
    Veel succes. ;]


    There's power in the words you whisper.

    Mijn moeder kwam ooit met een aandraven met een dat uit de aldi kwam. Maar eigenlijk vind ik het een heel goed keyboard. Dus je pak beter een niet te duur, maar ik weet niet meer hoeveel het gekost heeft, vast wel eer dan 150 euro.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 15:19 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Eagleflight schreef:
    Mijn moeder kwam ooit met een aandraven met een dat uit de aldi kwam. Maar eigenlijk vind ik het een heel goed keyboard. Dus je pak beter een niet te duur, maar ik weet niet meer hoeveel het gekost heeft, vast wel eer dan 150 euro.

    oh okayy haha zal dan ook wel even kijken ergens op internet.


    dead is easy, life's harder. ~

    Jaa, ik heb in 't ene huis een oeroude staan van Yamaha, maar hij is wel goed. En de ander heb ik een keer op Marktplaats gekocht, super goed maar heeft niet echt een merk...


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Yamaha is duur.
    Ik weet het ook niet, maar op internet vind je vast wel goedkope.


    Food.

    Voor 70 euro mag je die van mij overkopen haha :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Astronauts schreef:
    Voor 70 euro mag je die van mij overkopen haha :Y)

    welk merk? en welke soort? o:


    dead is easy, life's harder. ~

    Die van Yamaha zijn inderdaad goed, maar wel duur. Casio komt in de buurt van yamaha maar is meestal wel goedkoper ;)
    als ik jou was zou ik gewoon even langs een muziekwinkel gaan, daar hebben ze er veel verstand van en kunnen ze je vast helpen om de beste te kopen.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind you.

    @ HOTDOG Het is een Bontempi ofzoiets. Weet niet of het een bekend merk is, maar voor zover ik weet doet ie het nog wel aardig. Ik heb vroeger altijd keyboard gespeeld en ik heb dat ding ooit van Sinterklaas gekregen. :Y)
    70 euro is trouwens wel te veel om er voor te vragen. Ik denk eerder iets van eh.. 50 euro. x) Het is niet echt een heel professionele keyboard, maar omdat je voor de lol wil spelen dacht ik, misschien vind je die wie ik heb wel leuk :'D Ik gebruik hem toch nooit meer.
    Ik zal even een foto zoeken op internet. (:
    Edit: Dit is 'm :'DDD



    En verder is inderdaad Casio een heel goed merk. Die had ik eerst ook. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 16:01 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Klik
    Dit is het ideale keyboard, en het kost bijna niks!


    Let it come and let it be

    Ik heb een casio ik vind die wel goed. Alleen weet ik niet hoeveel die gekost heeft want ik kreeg hem voor kerst.


    Let us die young or let us live forever.