• [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:38 ]

    Bloeddd schreef:
    (ik wil aleen waarschuwen kijk dit beter niet er word zelfs een baby in verkracht een een vrouw de buik gehaald) je kan aleen deze kleine stukje zien ik had deze topic gemaakt omdat ik hem goed vind gemaakt die mensen genieten nu van geld wahha ..

    saw is gaar


    Bah, waarom zie ik dit nu voor me.. o.O


    Opgeven is geen optie.

    Birthday schreef:
    (...)

    Bah, waarom zie ik dit nu voor me.. o.O


    Omdat ik dat ook doe, ?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    haha wees blij dat ik kleine stukje zet want hele film ga ik hier absoluut niet zetten . ik ken waar me grens ligt sommige mensen vinden deze film goed gemaakt sommige niet

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 13:58 ]

    Bloeddd schreef:
    haha wees blij dat ik kleine stukje zet want hele film ga ik hier absoluut niet zetten . ik ken waar me grens ligt sommige mensen vinden deze film goed gemaakt sommige niet


    Op de een of andere manier wil ik 'm nu wel kijken, maar ik denk dat ik dat toch maar niet moet doen.. ;P


    Opgeven is geen optie.

    (worden vrouwen verkracht vermoord en dan doet hij iets met die dode lijken in stukjes snijden enzo bij mannen doet hij hetzelfde en vrouwen die zwanger zijn gaat hij die baby deruithalen en verkrachten hij trek zelfs een man de oog deruit en zet zijn piemel in die oog en neukt een dode lijk hij ging ook zijn eigen zoontje hier bij betrekken heeftie ook verkracht en zijn vrouw ook omdat hij geld nodig had ..


    maar jullie snappen deze film niet daarom,, heet het een gestoorde film dit geen normale horror.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:05 ]

    Geen romantische film met lekkere acteurs dus.. Da's pech!


    Opgeven is geen optie.

    Halloww dr zijn hier kinderen van 12 :S pas ff op met wat je zegt :S


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Birthday schreef:
    Geen romantische film met lekkere acteurs dus.. Da's pech!


    ik vind die ene met die zwarte haar niet lelijk maar niet mijn smaak xd
    nee lees boven hier wat er alemaal in die film gebeurt ik heb die film op dvd/

    maar ik zie dat je 13 ben (deze film is niet geschikt voor die leeftijd ik dacht dat je 18 was sorry

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 14:09 ]

    Fellatio schreef:
    Halloww dr zijn hier kinderen van 12 :S pas ff op met wat je zegt :S


    die mogen dit niet eens kijken die horen niet eens op deze topic te zijn

    Bloeddd schreef:
    (...)

    ik vind die ene met die zwarte haar niet lelijk maar niet mijn smaak xd
    nee lees boven hier wat er alemaal in die film gebeurt ik heb die film op dvd als ik je ooit zie gaan we kijken haha (puh)


    Nee, sorry, ik durfde bij de eerste regel al niet verder te lezen, dus die film is niet voor mij bestemd denk ik. ;D


    Opgeven is geen optie.

    Bloeddd schreef:
    (...)

    die mogen dit niet eens kijken die horen niet eens op deze topic te zijn


    Ja, dat weten zij niet he...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bloeddd schreef:
    (...)

    die mogen dit niet eens kijken die horen niet eens op deze topic te zijn


    Had dat dan ff in de titel gezet.. en niet alleen movie..
    Want als er een titel is die movie heet denk ik niet gelijk aan een film waar jan en alleman word verkracht en vermoord


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    AllstarW schreef:
    (...)

    Ja, dat weten zij niet he...


    ik ken ook bij zetten dat het geschikt is voor 16 en 18 jarige is

    Fellatio schreef:
    (...)

    Had dat dan ff in de titel gezet.. en niet alleen movie..
    Want als er een titel is die movie heet denk ik niet gelijk aan een film waar jan en alleman word verkracht en vermoord


    wie ken dat voor me veranderen een mod

    Ik vind 'et niet echt normaal dat je dit soort dingen post op een site waar ook kinderen van 11, 12, 13, 14 jaar zitten.


    ars moriendi