• Iemand misschien interesse heeft in een fanfiction over de Hongerspelen, maar dan niet met de hoofdpersonen uit het boek (Katniss, Peeta, Gale etc.), maar gewoon een verhaal over de Hongerspelen zelf met nieuwe personages/nieuwe omgeving etc.? En dan nog voordat Katniss aan de Hongerspelen heeft meegedaan, want ik weet zelf nog niet hoe de verdere boeken gaan verlopen, aangezien ik vandaag alleen nog maar de eerste heb uitgelezen. In twee dagen, haha :Y) Het is zo geweldig, ik ben niet meer zo enthousiast geweest over een boek sinds Harry Potter (:.

    Maar dat even terzijde, zou het jullie aanspreken? Want ik zie op Q. eigenlijk niet veel FF van de Hongerspelen, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ken die niet D:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Haha, hier ben ik dan (:
    Maargoed, als je dus een Hongerspelen na wilt maken, omg, dan ben ik je grootste fan<3
    Ik vond het juist zo jammer dat er niet meer Hongerspelen zouden komen, want dat is mijn favoriet deel van het boek (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vossensnuit schreef:
    Haha, hier ben ik dan (:
    Maargoed, als je dus een Hongerspelen na wilt maken, omg, dan ben ik je grootste fan<3
    Ik vond het juist zo jammer dat er niet meer Hongerspelen zouden komen, want dat is mijn favoriet deel van het boek (:


    Haha, dank je :'D.

    Maar even een vraag, aangezien ik nog niet alle delen heb gelezen, komen er in deel 2 nog wel Hongerspelen met andere personen zegmaar? Dus dat dat nog wel uitgezonden wordt enzo, maar zonder Katniss die meedoet? Want winnaars moesten dan toch coachen enzo?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 12:45 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Haha, dank je :'D.

    Maar even een vraag, aangezien ik nog niet alle delen heb gelezen, komen er in deel 2 nog wel Hongerspelen met andere personen zegmaar? Dus dat dat nog wel uitgezonden wordt enzo, maar zonder Katniss die meedoet? Want winnaars moesten dan toch coachen enzo?

    Erm, als ik het je zou zeggen, zou ik het hele verhaal verlullen. Maar er komt een Hongerspelen, maar hoe, dat vind ik een beetje lullig om te vertellen :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Vossensnuit schreef:
    (...)
    Erm, als ik het je zou zeggen, zou ik het hele verhaal verlullen. Maar er komt een Hongerspelen, maar hoe, dat vind ik een beetje lullig om te vertellen :x


    Ah, oké, haha (: Ik ga het boek wel deze week bij de bieb halen ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eigenlijk wel. Doe je dan ook rollen? En de Hongerspelen alleen is niet het hele verhaal in het laatste boek wordt het pas duidelijk wat er gebeurd met het jaarlijkse gevecht.

    Ik zou het doen, maar dan wel met een van de tributes die hebben gewonnen, in deel 3 zijn er best veel.


    Alis volat propriis

    Mayci schreef:
    Eigenlijk wel. Doe je dan ook rollen? En de Hongerspelen alleen is niet het hele verhaal in het laatste boek wordt het pas duidelijk wat er gebeurd met het jaarlijkse gevecht.


    Ik weet dat de Hongerspelen alleen het eerste boek is, dus ik doe het met die informatie die daar in staat en zoek hier en daar nog wat aanvullends. Maar ik zoek niet te veel op, want ik wil de andere boeken ook nog lezen, haha (: En rollen doe ik ook, ja, want 24 verschillende personages is best veel om te verzinnen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    twiddict schreef:
    Ik zou het doen, maar dan wel met een van de tributes die hebben gewonnen, in deel 3 zijn er best veel.


    Ik heb deel 3 nog niet gelezen, dus ik weet niet wie er allemaal gewonnen hebben, haha :x.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle