• Iemand misschien interesse heeft in een fanfiction over de Hongerspelen, maar dan niet met de hoofdpersonen uit het boek (Katniss, Peeta, Gale etc.), maar gewoon een verhaal over de Hongerspelen zelf met nieuwe personages/nieuwe omgeving etc.? En dan nog voordat Katniss aan de Hongerspelen heeft meegedaan, want ik weet zelf nog niet hoe de verdere boeken gaan verlopen, aangezien ik vandaag alleen nog maar de eerste heb uitgelezen. In twee dagen, haha :Y) Het is zo geweldig, ik ben niet meer zo enthousiast geweest over een boek sinds Harry Potter (:.

    Maar dat even terzijde, zou het jullie aanspreken? Want ik zie op Q. eigenlijk niet veel FF van de Hongerspelen, haha (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    De boeken zeggen mij eigenlijk niets,
    maar je kan het proberen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja. Leuk. Ik had een FF van de Hongerspelen en nog 1tje die al heel lnag onactief staat


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik vind het de beste boeken die ik heb gelezen! :)
    dus ik vind het zeker een goed idee! :)
    ik hoor nog van je? ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    AllstarW schreef:
    De boeken zeggen mij eigenlijk niets,
    maar je kan het proberen?


    Heb je ze niet gelezen dan of vind je ze gewoon niet leuk? (: In het geval dat je ze niet gelezen hebt, kan ik ze je zeker aanraden ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    AllstarW schreef:
    De boeken zeggen mij eigenlijk niets,
    maar je kan het proberen?

    Lijkt mij wel leuk. Ik heb ze zelf niet gelezen, omdat ze altijd weg zijn bij de bieb en ik momenteel geen geld heb. Maar het lijken me echt super leuke verhalen, gewoon ook alle recenties die je hoort. Als je het schrijft, ga ik lezen!


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oeh dat zou vossensnuit leuk vinden :P
    Zal haar vanmiddag maar eens naar dit topic gooien ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als hij niet zo saai wordt als de hongerspelen misschien wel


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik zou hem zekers lezen!
    *O*


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    RestlessSoul schreef:
    Oeh dat zou vossensnuit leuk vinden :P
    Zal haar vanmiddag maar eens naar dit topic gooien ;D


    Haha, waar zou die naam toch vandaag komen? :'D. Dat kind was wel gaaf eigenlijk :Y)

    En bedankt voor de reacties! Ik denk dat als ik beginnen nog wel een rollentopic aanmaakt, aangezien ik dan nog 23 medespelers moet hebben, haha :Y)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Heb je ze niet gelezen dan of vind je ze gewoon niet leuk? (: In het geval dat je ze niet gelezen hebt, kan ik ze je zeker aanraden ^^


    ik heb enkele pagina's gelezen, en het is niet mijn ding,
    hoewel ik het concept van het verhaal wel leuk vind.
    Dus als jij er iets beter kan van maken dan de originele schrijver/schrijfster,
    dan wil ik het wel lezen ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb zelf wel SA's van de Hongerspelen (alhoewel ik daar dringend nog eens aan moet schrijven (nerd) ) & ik denk dat ik het heel leuk zou vinden om een Fan fiction te lezen! (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik zou hem lezen en ik vind dat je dat moet doen :Y)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    AllstarW schreef:
    (...)

    ik heb enkele pagina's gelezen, en het is niet mijn ding,
    hoewel ik het concept van het verhaal wel leuk vind.
    Dus als jij er iets beter kan van maken dan de originele schrijver/schrijfster,
    dan wil ik het wel lezen ;D


    Hmm, ik snap wel wat je bedoelt. De eerste paar pagina's vond ik ook niet echt mijn ding, maar ik heb er gewoon doorheen gelezen omdat ik veel positieve reacties had gehoord en gewoon wat wilde lezen en toen werd het wel veel leuker/mooier (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Haha, waar zou die naam toch vandaag komen? :'D. Dat kind was wel gaaf eigenlijk :Y)

    En bedankt voor de reacties! Ik denk dat als ik beginnen nog wel een rollentopic aanmaakt, aangezien ik dan nog 23 medespelers moet hebben, haha :Y)

    Hahaha, ze is heel gevaarlijk in RL -kijkt naar handen- UHU!
    HEEL GEVAARLIJK!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.