• -beeep-wijf dat ze is :X
    Ik ben een keer voor saus er uit gestuurd, en ze geeft me elke les strafwerk omdat ik iets vergeet ofz, en dan vergeet iemand anders wat, en dan is het "Ohh is niet erg hoor"

    haha das kut ik ben haar lievelingentje xD bij mij lerares dan xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Waha x] Mijn leerares Geschiedenis&Latyn hebbe allebei een big hekel aan mij --'

    En voor wiskunde sta ik een 3.3 :proud:

    Aj. Das echt vervelend maar in zo'n geval zou ik linea recta opstaan en m'n mond opentrekken. Hell yeah.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb geen wiskunde nog b eter


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Aj. Das echt vervelend maar in zo'n geval zou ik linea recta opstaan en m'n mond opentrekken. Hell yeah.


    Oke, ga maar proberen bij mijn lerares. :x
    Je wordt dan volgens mij gelijk geschorst voor de rest van het jaar hahahaa

    Geen enkele leerkracht haat mij ze hebben me juist graag omdat ik zo stil ben in de klas. :Y)

    dat heeft mijn tegniek/BeeldendeVorming lerares aan mij! ik had 10x zo mooi popetje gamaakt als wijf uit mijn kals(Nee spreek niet uit ego, maar mijn Vriendin zij dat.) en zij kreeg een 8 en omdat ik een keer bij andere tafel stond om wat te vragewn en zij vroeg hoezo ik daar stond, dus ik zij dat, en toen riep ze opeens ja ik geloof je bijna, en toen zij ik dan niet en toen zij ze me heel raar na, en toen kreeg ik opeens een 7!! zo onaardig!
    Mijn duits leraar, is egt Kapot grappig :P en lijkt op die stief pa vvan Bill en tom.. XD


    Dunno ><

    dat heeft mijn tegniek/BeeldendeVorming lerares aan mij! ik had 10x zo mooi popetje gamaakt als wijf uit mijn kals(Nee spreek niet uit ego, maar mijn Vriendin zij dat.) en zij kreeg een 8 en omdat ik een keer bij andere tafel stond om wat te vragewn en zij vroeg hoezo ik daar stond, dus ik zij dat, en toen riep ze opeens ja ik geloof je bijna, en toen zij ik dan niet en toen zij ze me heel raar na, en toen kreeg ik opeens een 7!! zo onaardig!
    Mijn duits leraar, is egt Kapot grappig :P en lijkt op die stief pa vvan Bill en tom.. XD


    Hhahahahaaa jij bent echt droog :eye: