• Ik moet met deze hitte dus in een warm lokaal, maar liefst 3 uur lang, proefwerken gaan maken!
    Wat gaan jullie doen tijdens deze vreselijk warme dag?


    Rainbows on my staircase ~

    Ik moet boodschappen gaan doen -.-
    Succes met je proefwerken, neem genoeg drinken mee!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, dat lijkt me echt zwaar kut. (cat)
    Ik ga vandaag alleen even naar de ortho en sims 3en en van het onweer genieten, dat hopelijk gaat komen. c:


    wth.

    De voormiddag gezellig op de bank liggen, computeren, slapen en gitaar spelen. Na de middag een uurtje of twee gaan zonnen en dan weer de voormiddag herhalen.


    Olive

    Deze namiddag examen gaan maken, jippie


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Deze namiddag examen gaan maken, jippie

    Meeeh, succes!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RestlessSoul schreef:
    (...)
    Meeeh, succes!

    Dankje (:
    @Maquillage, jij ook succes trouwens!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Heel veel succes! En ik zou een flesje water meenemen als ik jou was.

    Ik moet naar school om mijn boeken terug te brengen, en naar djembéles, en daar is het ook altijd stikheet, maar ach...

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 8:47 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    succes en wees blij ik moet naar buiten waneer het hard onweert (zo dus ) -_- O.o


    Shoganai i ne~

    Precies hetzelfde -.-


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Mijn boeken inleveren, boodschappen doen, kamer opruimen, verslag van ckv inhalen en naar de afscheidsmusical van m'n broertje.

    Tranquillity schreef:
    Deze namiddag examen gaan maken, jippie

    Haha dankje jij ook! Hoelaat moet je beginnen met je examen? Ik moet van 12 tot 3, als het ook nog het warmst is.


    Rainbows on my staircase ~

    Maquillage schreef:
    (...)
    Haha dankje jij ook! Hoelaat moet je beginnen met je examen? Ik moet van 12 tot 3, als het ook nog het warmst is.

    13u30 tot 16 ongeveer, dus dan is het ook nog steeds warm ;(
    Er zitten wel geen ramen in het gebouw, dus misschien dat het wat koeler blijft, alhoewel, ik vrees er voor :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ging normaal naar zee maar aangezien dat niet doorgaat en ik nu voor niks zo vroeg wakker ben zal ik een lange, luie en gemakkelijke dag hebben. Ik ga eens op bezoek bij oma, ik ga wat zonnen en vanavond moet ik naar een verjaardag.

    ik heb me verslapen :3
    waardoor ik nu pas om 10.30 op school ben en dan nog les moet volgen tot 17.30 :( en dan als ik eindelijk om 19.00 thuid ben val ik in me zwembad :)


    we all deserve to die

    Hier gaat het hagelen en onweren. --'
    Ik moet mijn kamer nog opruimen, en ik denk dat ik maar eens lief voor mijn ouders en de woonkamer ook meteen opruim.
    En vanavond naar de afscheidsmusical van m'n nichtje. (:

    [ bericht aangepast op 28 juni 2011 - 9:03 ]


    Opgeven is geen optie.