• Weet iemand nog leuke fantasy-stories? Liever niet met bekende personen en ook niet meer dan 15 hoofdstukken.
    Alvast bedankt (:


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Oh lol, mijn verhaal heeft over de 100 hoofdstukken.
    Maar misschien dat je 'm toch wilt lezen? >.<

    Moet het perse fantasy zijn, want ik heb een verhaal over de Tweede Wereldoorlog.


    Not all those who wander are lost.

    Volgens mij is de mijne behoorlijk fantasie-achtig? Haha!
    When two worlds collide, literally


    Forever.

    Um, die met mij is wel met bekende personen, maar in het verhaal zelf zijn ze niet bekend en uiteindelijk kan je het best lezen als je de personen zelf niet kent.
    Op dit moment telt het verhaal 9 deeltjes ^^ . Hij gaat over vampiers.

    Let us die young or let us live forever
    Naomi van Helsing – ja, dat is haar echte naam – is eigenlijk niet zo speciaal en dus zeker niet zo spectaculair als de populaire vampierjager met dezelfde achternaam. Ze is een normaal meisje in een normale omgeving met andere, net zo normale mensen.
    Maar wanneer er niet zo’n normale mensen op het eindbal van haar school verschijnen, blijkt Naomi net zo abnormaal te zijn als de ongewenste gasten.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    TroutyMouth schreef:
    Um, die met mij is wel met bekende personen, maar in het verhaal zelf zijn ze niet bekend en uiteindelijk kan je het best lezen als je de personen zelf niet kent.
    Op dit moment telt het verhaal 9 deeltjes ^^ . Hij gaat over vampiers.

    Let us die young or let us live forever
    Naomi van Helsing – ja, dat is haar echte naam – is eigenlijk niet zo speciaal en dus zeker niet zo spectaculair als de populaire vampierjager met dezelfde achternaam. Ze is een normaal meisje in een normale omgeving met andere, net zo normale mensen.
    Maar wanneer er niet zo’n normale mensen op het eindbal van haar school verschijnen, blijkt Naomi net zo abnormaal te zijn als de ongewenste gasten.


    Deze is echt een aanrader, (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Deze is echt een aanrader, (:


    Aaaww, dank je ^^ . Ik zou die van jou ook aanraden, maar het zijn geen fantasy-verhalen... Maar toch. Neem bij Aria ook maar eens een kijkje ^^ .


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik heb een story genaamd Dans met de Demonen. Je moet maar op mijn profiel kijken, daar vind je 'm wel. De samenvatting is een beetje te lang om hier te posten.


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.



    One girl waking up after 474 years of sleep
    two vampires fighting for her love
    Aedan because of a curse
    Manuel for love
    but can Manuel break the curse
    and let Aylin see that he does care?


    ____________________________________

    beautification of war

    gedaan met al die fallen angel dingen, lees hier het verhaal van Zeno en Danae, twee fallen faeries


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Mijn verhaal wordt een soort van fantasy. Ik heb nu 5 hoofdstukjes, maar hier blijkt nog geen fantasy uit. Het is een 'soort van' fantasy idee, maar ik weet niet of je dat zoekt. Kijk maar wat je ermee doet. KLIKK


    Have you ever been alone in a crowded room?

    myn story is fantasy en heeft mr 9 hoofstuke
    http://www.quizlet.nl/stories/32347/in-another-lifetime/


    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts. Winston Churchill

    mijn story is fantasy en ik zit momenteel nog maar aan 3 hoofdstukken
    Broken roses

    Meet me at Midnight.



    In een land ver hiervandaan luidt de grondwet:
    Vrouwen en slaven hebben geen rechten.
    Rionai is het hier niet mee eens, en in het geheim verzet ze zich hiertegen. Maar wat doet ze als haar leven, haar plannen en haar gevoelens in twijfel worden getrokken door slechts één jongen?
    En wat als die jongen een groot geheim voor haar verbergt?


    Hij heeft 21 hoofdstukken op het moment, ik hoop dat je hem leest. <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Fantasy, Horror , Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mijn story 'Rode Ogen' zal wel iets voor je zijn. Staat bovenaan mijn pagina, tussen mijn stories. Het eerste hoofdstuk zal ik er binnenkort opzetten!


    A lot of people need to put others down in order to feel better about themselves.