• Kan iemand tegen mijn ma gaan zeggen dat ik totaal geen zin heb om gezellig te doen? Ik ben op sportdag geweest waar 1; ik van een redelijk hoge boom ben gevallen en nu heel veel pijn aan mijn rug heb, 2; een vriend van me is uitgegleden op een platvorm en een open beenbreuk heeft, 3; zo vaak kopje onder ben gegaan na elkaar dat ik adem te kort kreeg en 4; mijn fiets is vandaag vernield waardoor ik eerst de helft naar huis heb moeten wandelen omdat noch mijn pa, noch mijn ma hun gsm wilden oppakken en mijn broer te lui was om mijn mama te verwittigen. En nu wil ze dat ik gezellig ga doen; nee bedankt -.- Ik lijk misschien wel een zeurkindje nu en dat ben ik ook, maar ik ben ook pissed en dan moet je me niet zitten ambeteren.

    En hoe was jullie dagen vandaag (:?


    Olive

    *Richt zich tot jouw mama* Mama van authors, laat je dochter even gerust. Ze heeft nood aan rust. (N)

    Mijn dag was wel leuk, want ik had geen school. ;'D


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Mijn dag was wel grappig. Met een vriend van me naar de stad geweest, en heerlijk gegeten bij de Subway<3
    Maar het is té warm om te leven, dus ik ben een beetje in een zeurstemming.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ahh tss ouders, een soort apart.
    mijn dag? rustig maar toch pijnlijk :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Sportdag vandaag gehad D: nu ben ik verbrand.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, dat herken ik. Ouders gaan altijd aan je lopen hangen op de verkeerde momenten. (cat)
    Die van mij was supergezellig. Ik ging gister naar Parkpop en een vriendin bleef slapen na afloop en we zijn vandaag naar het park gegaan. We hadden echt een grote bak met appel, kiwi, kersen, banaan, sinasappel en aarbeien die we op gingen eten. En we hadden een tas vol tijdschriften bij ons. Het was echt chill. (krul)


    wth.

    Het was wel leuk, vandaag.
    Een beetje warm, en ik heb met 10 kilo boeken in mijn armen de hele stad moeten doorkruisen.
    Maar verder... ;'D


    effort never betrays you

    Het is bij mij ook elke keer 'KIM'. Ze laten me ook geen minuut met rust. :S

    Oh, ik merk net dat ik ook nog verbrand ben. GREAT!
    Iedereen die hier ook een slechte dag had/heeft; succes, ik leef met jullie mee.


    Olive

    Ik had geen slechte dag maar ik leef met je mee. (flower)

    Leuk omdat ik met mijn vriendin naar Hemelrijk ging omt e zonnen, minder omdat ons mam weer eens boos op mij is en al de hele dag loopt te chagrijnen -_-


    ars moriendi

    Mijn vader op zondag pff. En dan gaat ie zelfbedachte liedjes zingen :|


    As travars

    Hmm t ging wel... Moest werken, hoewel ik met dit weer liever aan t zwembad gelegen had ;p


    Inspiration can hit you any time