• Er kwamen veel negatieve Reactie's op.

    Dus ik kwam op een idéé.

    1 Dag met alleen maar Artiesten stuff!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:47 ]


    Firm believer of all that is magic

    Harry Potter dag ofcourse <3


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    En dan?

    Ik vind het overbodig.


    <3

    Het is wel leuk, maar wat wil je?
    Dat op die dag stories/polls/quizzes over de artiest in een speciaal topic uitgelicht worden? Dat 2 weken voor die dag mensen een speciale opdracht krijgen?


    Today will be Girl's Day party with you~

    Onnodig


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat vind ik wel een leuk idee,Maar ik denk dat de mods wel iets beters te doen hebben.
    Je kan het het ook zelf organiseren,Ik wil je best helpen als je wil.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Colorado schreef:
    Dat vind ik wel een leuk idee,Maar ik denk dat de mods wel iets beters te doen hebben.
    Je kan het het ook zelf organiseren,Ik wil je best helpen als je wil.


    Ik zou niet weten, Hoe!


    Firm believer of all that is magic

    xIbrahim schreef:
    (...)

    Ik zou niet weten, Hoe!


    We kunnen de fans van die celeb bepaalde opdrachten laten doen zoals een gedicht schrijven of een one-shot story.
    Ze kunnen miss filmpjes insturen waarin ze vertellen waarom ze fan zijn van die ene celeb en we kunnen ookzelf een filmpje met de namen of foto's van de fans die aan de opdrachten enzo mee gedaan hebben.
    Het is een beetje slordig uitgelegd maar er staan een paar ideetjes in.
    Ik ben trouwens pas een video weblog begonnen daar vertel ik in wat er allemaal op quizlet gebeurd misschien kan daar ook over dit idee vertellen enzo.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Het is wel een leuk idee,.. maarja en dan, verder is het een beetje overbodig


    Only those who listen can hear

    Before schreef:
    Onnodig


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik snap het nut hier niet van?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ik snap het nut hier niet van?


    Er is geen nut, maar gewoon om het gezelliger te maken.


    Firm believer of all that is magic

    Het is nogal overbodig, maar misschien wel leuk, als je bijvoorbeeld meetings voor die dagen zou organiseren x'D


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    FinalDay schreef:
    Het is nogal overbodig, maar misschien wel leuk, als je bijvoorbeeld meetings voor die dagen zou organiseren x'D


    Ja zoiets achtigs.

    Voor de mensen die het leuk vinden, doen we dingen.


    Firm believer of all that is magic

    One Direction_O_


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.