• Ja. Als je later kinderen wil krijgen, hoeveel zou je er dan willen hebben? En waarom zou je het willen? (Geen gemene vraag, gewoon algemeen.)
    Bijv. omdat je veel van kinderen houdt, je wilt graag nageslacht hebben, etc. etc.

    Ik wil er zelf geen één, omdat ik daar totaal niet voor geschikt ben.
    Niet omdat ik mijn kinderen zou verwaarlozen en haten, maar omdat ik het liefste een goede carrière wil opbouwen. En als ik met een drukke baan kinderen zou hebben, zou ik dat egoïstisch van mezelf vinden tegenover die kinderen.
    Dan zouden ze alleen maar bij de opvang zitten en dat gun ik ze niet.

    So, tell me!*O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil wel kinderen denk ik. Sowieso een :P Maar eerst ff kijken hoe die bevalling is hahahaha xD
    Ik wil sowieso een kind, lijkt me hartstikke leuk, een wezentje dat op mij en mijn partner lijkt :P Maar ik weet niet of ik er meerdere wil, zie ik tegen die tijd wel weer ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    SoCute schreef:
    Ik wil er geen. Maar dat kan later veranderen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet het niet, ik hou niet zo van kinderen op dit moment, in ieder geval tot ze een jaar of zes zijn. Misschien verandert dat nog.


    Destroy what destroys you.

    Als ik kinderen neem(man dat klinkt verkeert) dan wil ik er 2, 1 vind ik zo zielig en 3 is te druk. Ik weet niet waarom ik ze wil,ik zie het een beetje als mijn taak om kinderen te krijgen,zeker omdat ik een vrouw ben. Ik bedoel we hebben die baarmoeder niet voor niets.
    Ik wil ze wel,maar als het beter is om het niet te doen zou ik het niet doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil er geen, omdat ik tegenwoordig allemaal kinderen zie die totaal niet opgevoed zijn. En ik vrees dat mijn kind daardoor beïnvloedt zal worden en zich of slecht gaat gedragen of erg gepest gaat worden en dat wil ik niet laten gebeuren. Ook ben ik totaal geen moedertype aangezien ik nog geen plant kan verzorgen zodat hij niet doodgaat. Plus ik heb andere doelen in mijn leven, waar een kind niet in past. En ik wil niet een van die mensen zijn die alles tegelijk willen en hun kinderen daarvoor laten betalen. Ook zijn er toch teveel mensen op de wereld, dus als ik geen kinderen krijg, stopt de wereld niet met bestaan c;

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:56 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk dat ik later wel kinder zou willen, maar niet meer dan een of twee.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wil er twee.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik wil geen kinderen die leven in een wereld waar oorlog normaal is, ook al is dit Nederland.
    Ik wacht.


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik wil er 3. Gewoon omdat dat een leuk getal is!
    Mijn mama wou er 6 en ze heeft er 5 gekregen met 1 miskraam.

    2 of 3.
    Het liefst dochters.
    Ik heb er gewoon hele mooie beelden bij, maar ik denk dat ik het vaak genoeg zwaar ga krijgen.


    There's power in the words you whisper.

    Ik wil er twee, maarja. Eerst een baan dan een man dan trouwen en dan pas kids, dus ik heb nog wel even, en ik ben ook pas 12..:)

    Ik heb er één en ik zou er graag 2 of 4 hebben. Wel wil ik nog een tijdje wachten, tot ik tenminste eerst mijn middelbare school afgemaakt heb!


    Van alle natuurrampen is liefde de grootste. En de mooiste.