• Ja. Als je later kinderen wil krijgen, hoeveel zou je er dan willen hebben? En waarom zou je het willen? (Geen gemene vraag, gewoon algemeen.)
    Bijv. omdat je veel van kinderen houdt, je wilt graag nageslacht hebben, etc. etc.

    Ik wil er zelf geen één, omdat ik daar totaal niet voor geschikt ben.
    Niet omdat ik mijn kinderen zou verwaarlozen en haten, maar omdat ik het liefste een goede carrière wil opbouwen. En als ik met een drukke baan kinderen zou hebben, zou ik dat egoïstisch van mezelf vinden tegenover die kinderen.
    Dan zouden ze alleen maar bij de opvang zitten en dat gun ik ze niet.

    So, tell me!*O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Als ik er neem, liefst 2.
    Ik heb het eigenlijk niet zo met die kleine bleiters, maar als ze zijn zoals mijn babysit kindjes, dan zijn het echte schatjes :3
    Maar dat ligt natuurlijk ook vaak aan de opvoeding...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb geen idee..
    Wil ik wel kinderen in deze fucked up wereld..
    Vroeger wou ik er 3 maar dat vind ik nu wat teveel, als ik er zou willen zou ik er toch maar 1 willen..


    Stop wishing, Start doing..

    2; een meisje en een jongen (en liefst eerst een jongen en dan een meisje), omdat ik van kindjes hou en als ik maar 1 kindje heb, is die zo eenzaam. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Aah damnn, ik wil zo graag kinderen.
    Het liefst 2 en anders 3.
    Ik wil ze graag omdat ik echt dol ben op kinderen en ik het fantastisch vind om ze te zien opgroeien en ze alle liefde en steun te geven die ze nodig hebben. Ik zal bewijzen dat ik een betere moeder kan zijn dan mijn moeder is.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Authors schreef:
    Geen, absoluut geen.


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik wil écht heel graag kinderen, maar pas als ik zeker weet dat ik het financieel en emotioneel aankan en de kinderen alles kan bieden wat ze nodig hebben.
    Het liefst wil ik vier kinderen, maar ook alleen als ik in een stabiele situatie zit.(:


    everything, in time

    4 (:


    Get outta my head!

    Words schreef:
    2; een meisje en een jongen (en liefst eerst een jongen en dan een meisje), omdat ik van kindjes hou en als ik maar 1 kindje heb, is die zo eenzaam. :3


    Ja. _O_
    Want dan kan jouw zoon alle mensen die jouw dochter iets aan doen in elkaar slaan. _O_


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    2, en ik zie zelf de opvang juist als iets dubbelop. En ik kan carrière maken, en de kiddo's hebben het leuk met andere mensjes van hun leeftijd. Mooi toch?


    I really prefer, rather than a Barbie doll.

    Ik weet nog niet of ik kinderen wil, of ik uberhaupt geschikt ben voor het ouderschap. Ik vind niet dat iedereen geschikt is om kinderen op te voeden en daarom wil ik het ook alleen doen als ik die kids ook wat te bieden heb.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wil wel kinderen, maar dat ligt aan mijn situatie later.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ik weet het niet. Als ik op dit moment kinderen moest krijgen, zou ik het liefst een tweeling willen, haha, een jongen en een meisje. Dat vind ik zo lief. Maar ach, dat kan je niet beïnvloeden.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Created schreef:
    Ik weet niet of ik kinderen zou willen. Ik weet het echt niet. Aan de ene kant lijkt het me super leuk omdat er dan echt iets van jou op de aarde rondloopt. Natuurlijk is het geen bezit. Maar het is toch jóuw kind.
    Maar misschien klinkt het heel egoïstisch, maar aan de andere kant, je kunt dan heel veel dingen ook weer niet doen. Je mist ook weer heel veel andere dingen. En net zoals jou mudblood, misschien heb ik het dan ook wel heel druk met mijn werk. En dat wil ik mijn kinderen simpelweg niet aandoen. En ik heb ook gewoon niet echt een drang om echt kinderen te hebben. Het hoeft van mij niet perse. But we shall see ^^


    Zo denk ik er ook over. :3


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik wil een kind. (: Sowieso omdat ik carrière wil opbouwen en dan het feit dat alles zo ongelofelijk duur wordt..


    To infinity and beyond •

    Ik zou er graag een adopteren, omdat ik het zo erg vind dat er zoveel kinderen daar honger lijden en er gewoon worden achtergelaten door hun ouders.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.