• Ja. Als je later kinderen wil krijgen, hoeveel zou je er dan willen hebben? En waarom zou je het willen? (Geen gemene vraag, gewoon algemeen.)
    Bijv. omdat je veel van kinderen houdt, je wilt graag nageslacht hebben, etc. etc.

    Ik wil er zelf geen één, omdat ik daar totaal niet voor geschikt ben.
    Niet omdat ik mijn kinderen zou verwaarlozen en haten, maar omdat ik het liefste een goede carrière wil opbouwen. En als ik met een drukke baan kinderen zou hebben, zou ik dat egoïstisch van mezelf vinden tegenover die kinderen.
    Dan zouden ze alleen maar bij de opvang zitten en dat gun ik ze niet.

    So, tell me!*O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Asleep schreef:
    Ik wil er geen, omdat ik niet van kinderen hou en er totaal niet mee overweg kan. :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik denk op dit moment 2/3, alhoewel dat ook helemaal ligt aan de situatie waarin ik wellicht tegen die tijd zal verkeren.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik wil er 2 of 3.
    ik hou van kleine kinderen ik wil er laten miss ook mee werken ofzo of met geboorte!
    het lijkt me zo leuk om ze te zien opgroeien
    lol hebben en succes eerste woordje eerste lachje stapje enzo en dat ik dan trots kan zeggen:'dat is mijn kind!'


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    geen, ook geen man of een relatie uberhaupt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ik wil er 2 of 3 (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Áls ik kinderen wil, dan wil ik er twee. Een vind ik niet leuk voor dat kind, en als je er meer dan twee hebt denk ik niet dat je er echt een goede, persoonlijke band mee op kunt bouwen, niet met allemaal. Maar dat is mijn mening.
    Eerst maar eens een man zoeken...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    Áls ik kinderen wil, dan wil ik er twee. Een vind ik niet leuk voor dat kind, en als je er meer dan twee hebt denk ik niet dat je er echt een goede, persoonlijke band mee op kunt bouwen, niet met allemaal. Maar dat is mijn mening.
    Eerst maar eens een man zoeken...

    Mijn ouders hebben er 5


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Defensive schreef:
    Áls ik kinderen wil, dan wil ik er twee. Een vind ik niet leuk voor dat kind, en als je er meer dan twee hebt denk ik niet dat je er echt een goede, persoonlijke band mee op kunt bouwen, niet met allemaal. Maar dat is mijn mening.
    Eerst maar eens een man zoeken...

    Ik heb een broer en een zus:Y)
    Allen ik heb een betere band met mijn zus omdat we tweeling zijn en alles altijd samen deden . Poor broer van we D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik weet nog niet of ik kinderen wil. Ik zal zien wat de toekomst brengt (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Twee, het liefst één van mezelf en één geadopteerd.
    Ik wil graag kinderen omdat het me fantastisch lijkt om iemand te zien opgroeien tot een geweldig persoon.


    Let it come and let it be

    of ik kinderen wil, daar ga ik geen antwoord op geven.
    Eerst zal de wereld moeten veranderen, ik wil niet dat mijn kinderen leven in een slechte wereld, het is nu nog niet het ergste, maar later zal dat wel zijn.


    Where words fail, music speaks

    Op dit moment denk ik dat ik geen kinderen wil, al houd ik wel van ze.
    Ik denk dat ik later ook iets met kinderen wil gaan doen, maar ik wil zelf liever geen kinderen.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Oftewel geen, omdat ik mezelf niet in staat acht om iemand 20 jaar op te voeden, maar anderzijds wil ik een tweeling bestaande uit een jongen en een meisje.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    dubbel post >.<

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 21:29 ]


    Shoganai i ne~

    Aguamenti schreef:
    (...)
    Ik heb een broer en een zus:Y)
    Allen ik heb een betere band met mijn zus omdat we tweeling zijn en alles altijd samen deden . Poor broer van we D:

    aahhh arme sean


    Shoganai i ne~