• Wat er aan de hand is met iedereen hier.
    Ik herinner me nog goed dat iedereen hier altijd vriendelijk tegen elkaar was met af en toe eens een ruzie'tje, en nu, in ieder topic reageert er wel iemand bot en komt er ruzie van.
    Echt, waar is al die respect naartoe waar iedereen het altijd over had? (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Toetanchamon schreef:
    We all grow up.
    We all change.


    Smile and live.

    Ja maar betekent opgroeien dat we geen respect meer voor elkaar hebben?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Created schreef:
    Ja maar betekent opgroeien dat we geen respect meer voor elkaar hebben?

    Blijkbaar wil iedereen zich laten horen hier en als ze het ergens niet mee eens zijn zeggen ze dat ook gewoon.


    -

    geen idee


    What is youre favo scary movie?

    Passerby schreef:
    (...)Dat weet ze wel, want ze is ouder. x')

    Lol, ik vind het best grappig. En ik heb toch niet gezegd dat ze dat niet weet. Ik zei alleen dat hier niet alleen pubers zitten, that's all.
    Btw, ik ben ook ouder hoor. ;) Lol.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 15:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee, mensen zijn eindelijk eerlijk. Het is meer dan logisch dat er meerdere meningen zullen zijn. Ik vind het juist prettig dat het niet alleen maar lief en vriendelijk is. Dat hoeft niet altijd.


    Gradually, then suddenly..

    Ik vind het.. eigenlijk wel meevallen?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Dit is serieus al zo ongeveer het twintigste topic dat daarover gaat...Niet lullig bedoeld hoor.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mensen zijn gewoon eerlijk, misschien hard, maar soms kan je het niet anders duidelijk maken en dan worden de topicstarters boos. Geen idee waarom, je opent een topic dus dan moet je niet van iedereen alleen maar lieve en kwijelende berichtjes verwachten :S

    En dit is idd het zoveelste topic al.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    -voelt zich aangesproken :')-


    Alis volat propriis.

    Sombres schreef:
    Nee, mensen zijn eindelijk eerlijk. Het is meer dan logisch dat er meerdere meningen zullen zijn. Ik vind het juist prettig dat het niet alleen maar lief en vriendelijk is. Dat hoeft niet altijd.


    Sluit ik me bij aan. Soms dan zie ik best wel (vind ik dan) aanstellerig topic en dan allemaal veordreven berichtjes van; Agh schat dit en dat.
    En dan heb ik iets van; Stel je niet aan en reageer niet zo overdreven leif en kwijlerig? o-o

    Maar ik ben nooit 't kwijl type geweest zoals meiden die reacties van hier tot Tokyo bij elkaars foto's neerzetten van; WIJ niet te breken. Je bent super mooi schat. Wij altijd samen. Ja ik hou van je. Je bent echt prachtig hoor moppie. Laat ze maar zeiken, ze zijn jaloers.

    Ugh o-o Vreselijk.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Het kan heel leuk zijn op het forum, maar er is inderdaad gebrek aan respect. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Leafs schreef:
    Mensen hebben tegenwoordig nou eenmaal een sterke mening en die mag je blijkbaar niet uiten (:


    Food.

    Leafs schreef:
    Mensen hebben tegenwoordig nou eenmaal een sterke mening en die mag je blijkbaar niet uiten (:


    Love isn't blind, It's retarded.

    Haha nieuwe generatie pubers.
    Haha idk ik vind 't soms wel grappig =p


    Has no one told you she's not breathing?