• Wat er aan de hand is met iedereen hier.
    Ik herinner me nog goed dat iedereen hier altijd vriendelijk tegen elkaar was met af en toe eens een ruzie'tje, en nu, in ieder topic reageert er wel iemand bot en komt er ruzie van.
    Echt, waar is al die respect naartoe waar iedereen het altijd over had? (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je overdrijft echt enorm.
    Sorry hoor, maar lang niet overal komt ruzie. En als veel mensen zo negatief gaan doen, wordt het er ook niet beter van. Geniet gewoon van waar het wel gezellig is en houdt op van zeuren, oké?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Wiarda schreef:
    Volgens mij ben je niet de eerste die dit denkt. Er waren al een aantal mensen meer die zo'n topic openden.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik denk dat hij verstopt zit in mijn sok. (krul)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Iedereen heeft zijn mening, en die uiten we dan ook. Anders wordt er weer geklaagd dat we elkaar quoten en meelopers zijn(bloos)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    De mensen kunnen tegen minder tegen. Als er iets gemaakt word, of een story, of een tekening, of er vraagt iemand advies wordt iets negatief over datgene al snel een ruzie. Ach ja, veel mensen hebben een kort lontje


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dit is toch zo mooi. (: Bij een topic over het verlies aan respect ontstaat er discussies over elkaars toon. Misschien is dat het juist? Miscommunicatie? Of al de kleine kinders worden puberaal. We'll never know for sure.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 13:42 ]


    Don't cry because it's over. Smile because it happened.

    Soms hebben mensen gewoon even geen zin om aardig te doen tegen iedereen en willen ze gewoon voor hun mening opkomen, maakt niet uit of er dan mensen door worden gekwetst.
    Het is sowieso toch een mening, dus mensen moeten dat ook gewoon niet al te persoonlijk opvatten.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 13:52 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Het is vandaag de dag een democratie, je mag je eigen mening vertellen. Niet elk verhaal hoeft ''goed ga door!'' te horen en niet elke quiz hoeft te horen ''omg wajoo goed man!''. We zijn hier om ons zelf te verbeteren en met alleen blij commentaar gebeurt dat niet. Als je een mening heb mag je die zeggen.

    En dat tere emo zieltjesa er niet tegen kunnen, tja.


    Only a fool believes it's better to have lost at love than never to have loved at all.

    Tssssss bitch dat je bent, hoe kun je nou zo'n topic openen! xD -geintje-

    Ik ben het wel met je eens en ik zit hier pas bijna een jaar :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Het uiten van je mening wordt hier gewoon niet meer door iedereen geapprecieerd.

    Ik vind het wél gezellig op het forum. Toegegeven, er zijn mensen die elkaar soms nogal uitlokken waardoor ruzies ontstaan, maar dat zal altijd zo zijn, waar je ook komt. Daar moet je je gewoon niet mee bemoeien. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Opinion schreef:
    Daar ben ik het een beetje mee eens ;)


    To The Stars Through Adversity

    Het zit hier gewoon vol met puberende bitches. (krul)


    You're a Dickhead - Nothing Personal.

    Square schreef:
    Ik vind het wél gezellig op het forum. Toegegeven, er zijn mensen die elkaar soms nogal uitlokken waardoor ruzies ontstaan, maar dat zal altijd zo zijn, waar je ook komt. Daar moet je je gewoon niet mee bemoeien. (:


    Ik vind het ook gezellig, alleen niet meer zo leuk omdat er vaak ruzies ontstaan over dingen die vermeden kunnen worden. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vossensnuit schreef:
    (...)
    Oke, nu maak je zelf een topic over respect, en dan praat je zelf zo aanvallend..


    Ik praat helemaal niet aanvallend? Ik zeg enkel dat ik het jammer vind, omdat de meeste altijd maar zeggen dat ze respect hebben, maar dat ik persoonlijk weinig respect terug vind.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson