• Wat er aan de hand is met iedereen hier.
    Ik herinner me nog goed dat iedereen hier altijd vriendelijk tegen elkaar was met af en toe eens een ruzie'tje, en nu, in ieder topic reageert er wel iemand bot en komt er ruzie van.
    Echt, waar is al die respect naartoe waar iedereen het altijd over had? (no_chears)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mensen hebben tegenwoordig nou eenmaal een sterke mening en die mag je blijkbaar niet uiten (:


    To infinity and beyond •

    Daar ben ik het een beetje mee eens ;)


    Follow your dreams. They know the way.

    Ik weet niet hoe lang je hier zit, maar het gebeurd om de zoveel tijd hoor :')


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    I don't no D:
    Maar waarschijnlijk is het ff ruzie en daarna weer goed blablabla .
    ik wacht gewoon tot iedereen is Afgekoeld :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Volgens mij ben je niet de eerste die dit denkt. Er waren al een aantal mensen meer die zo'n topic openden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vossensnuit schreef:
    Ik weet niet hoe lang je hier zit, maar het gebeurd om de zoveel tijd hoor :')


    Ik ziet hier al van 2008, dankjewel. (:
    Er is echt wel een tijd geweest dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was, maar nu is het niet eens een beetje leuk op het forum.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Moet ik mij aangesproken voelen?(cat)
    Het is niet omdat iemand eens zijn mening zegt dat hij daarvoor geen respect meer heeft voor mensen. Soms wordt hier echt te drama om iets gemaakt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ik ziet hier al van 2008, dankjewel. (:
    Er is echt wel een tijd geweest dat iedereen vriendelijk tegen elkaar was, maar nu is het niet eens een beetje leuk op het forum.

    Ik wilde je niet beledigen ofzo. Maar als je hier dus net zo lang als ik zit, moet je denk ik wel weten dat er om de zoveel tijd relletjes zijn..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Passerby schreef:
    Moet ik mij aangesproken voelen?(cat)
    Het is niet omdat iemand eens zijn mening zegt dat hij daarvoor geen respect meer heeft voor mensen. Soms wordt hier echt te drama om iets gemaakt.


    Ach, je hoeft je niet aangesproken te voelen want het gaat niet over jou.
    Heb je het begin van dat topic gezien? En al die tig andere topics waar ruzie komt over het kleinste dingetje?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Vossensnuit schreef:
    (...)
    Ik wilde je niet beledigen ofzo. Maar als je hier dus net zo lang als ik zit, moet je denk ik wel weten dat er om de zoveel tijd relletjes zijn..


    Ja, natuurlijk. Maar jij moet dan ook weten dat iedereen altijd maar bezig was over respect, en dat is bijna niet meer te vinden hier.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Draai een keer in het rond,
    Stamp met je voeten op de grond,
    Zwaai je armen in de lucht,
    Ga dan zitten met een zucht,
    Stamp in het rond, als een gans,
    Dat is de kabouterdans!

    *danst met Orchideus de kabouterdans*

    Zo. En nu wil ik niet meer horen dat het niet leuk kan zijn op het forum :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Je mag op Q je mening niet zeggen, dat is het gewoon.


    -

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk. Maar jij moet dan ook weten dat iedereen altijd maar bezig was over respect, en dat is bijna niet meer te vinden hier.

    Oke, nu maak je zelf een topic over respect, en dan praat je zelf zo aanvallend..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Orchideous schreef:
    (...)

    Ach, je hoeft je niet aangesproken te voelen want het gaat niet over jou.
    Heb je het begin van dat topic gezien? En al die tig andere topics waar ruzie komt over het kleinste dingetje?
    Nou ik was even verward omdat je mij quote en het over hen had.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    We all grow up.
    We all change.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.