• Als ik zo de beelden terug zie van in sportpaleis bij Justin bieber krijg ik wel tranen hoor. Het was gewoon het beste moment van heel mijn leven. Wat zijn jullie beste momenten? en OMG ik ben nog wakker héhéhé.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Beste moment in mijn leven was dat ik mijn oma en de familie van mijn moederskant weer na 3 jaar zag.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Afgelopen herfstvakantie! <3
    En mijn optreden met André Rieu.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2011 - 9:02 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Fragile schreef:
    De mooie momenten samen met mensen waar ik van hou.


    Dat is zo lief, hé.


    Love isn't blind, It's retarded.

    Taylor Swift concert 03/06/'11
    ben er net naar aan het luisterenn, Grant z'n solo blijft het beste ooit :)

    en 06/29/10, toen ik Ashley Greene en Xavier Samuel ontmoette :)

    en en en; de voorbije twee schooljaren waren de beste ooit :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Het moment waarop ik hoorde dat Volbeat naar de Zwarte Cross kwam. Toen moest ik huilen, dus blijkbaar was het een heel mooi moment. :') En ook toen ik hoorde dat Sick Puppies naar Nederland kwam, toen moest ik ook huilen :'D
    Maar over het algemeen was mijn zomerkamp van 2009 de mooiste week van mijn leven. Ik heb nog nooit zo veel plezier gehad en ik mis het echt.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Fragile schreef:
    De mooie momenten samen met mensen waar ik van hou.

    Toen ik naar China ging en 2 maanden daarna toen ik naar Amerika ging


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fragile schreef:
    De mooie momenten samen met mensen waar ik van hou.


    Behind the laughter it actually means something.