• Vandaag is Cellophane jarig en met een paar mensjes hebben we dat gevierd. Arrows & Authors waren onderandere van de partij en het was echt leuk. We hebben onder elkaar een glasje schuimwijn met een vruchtensmaakje gedronken wanneer we Cellophane haar cadeautjes gaven en ze was echt blij. Arrows en ikzelf gaven haar naast de cadeautjes ook nog twee verjaardags kaartjes van bandjes namelijk VersaEmerge en The Hype Theory en ze was super enthousiast. We hebben samen pizza gegeten en waffeltjes en we hebben veel gebabbeld en margie foto's getrokken. Jammer genoeg moet ik nu wel verder leren voor mijn examens, maar deze pauze was zeker geslaagd. Ik vond het vooral leuk om Authors nog es te zien, want dat is toch echt wel een toffe meid.

    En nu gaat iedereen lief Cellophane een gelukkige verjaardag wensen omdat ik het lief vraag. ;)
    Hebben jullie onlangs iemand gemeet van Quizlet of iets speciaals gedaan vandaag?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd!!
    Ik heb vandaag pizza gemaakt op school, en vandaag was ook de laatste dag van 't examen!

    Ik ga zometeen met vriendinnen lekker "uit" :9~
    Gefeliciflappie <'3

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 18:14 ]


    Let it come and let it be

    xFishx schreef:
    Gefeliciteerd!!
    Ik heb vandaag pizza gemaakt op school, en vandaag was ook de laatste dag van 't examen!
    Waarom heeft bijna iedereen gedaan. Ik moet tot dinsdag leren.(huil)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd! Ik heb Sadistic laatst voor de 2e keer gemeet <3


    -

    gefeliciteerd
    ik had vandaag sponserloop aleen dn zinder sponser :Y)


    Shoganai i ne~

    Apocalyptica schreef:
    (...)Waarom heeft bijna iedereen gedaan. Ik moet tot dinsdag leren.(huil)


    Ooooooh...Veel succes!

    xFishx schreef:
    (...)

    Ooooooh...Veel succes!
    Bedankt. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    gefeliciteerd.
    en ja, ik heb assassin ondertussen al 3x gemeet 8D


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Cool! :D Ik wil ook ooit iemand meeten :9~


    Follow your dreams. They know the way.

    Gefeliciteerd.


    You're beautiful.

    Aaahw, dankjewel Naan _O_ Ik vond het echt awesome haha ;D En jij bent ook een toffe meid en ik heb je echt graag ;D
    En ons jarig varkentje toch, ze was echt blij ^^


    Olive

    Authors schreef:
    Aaahw, dankjewel Naan _O_ Ik vond het echt awesome haha ;D En jij bent ook een toffe meid en ik heb je echt graag ;D
    En ons jarig varkentje toch, ze was echt blij ^^
    Ja toen ze dat kaartje van Versa opendeed, was ze echt zo mindfucked.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Ja toen ze dat kaartje van Versa opendeed, was ze echt zo mindfucked.


    Ze had het eerst niet door haha :'D Dat vond ik wel het grappigste. En ik vond het trouwens wel creep dat ze onmiddellijk het handschrift van THT herkende :'D


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Ze had het eerst niet door haha :'D Dat vond ik wel het grappigste. En ik vond het trouwens wel creep dat ze onmiddellijk het handschrift van THT herkende :'D
    Das door die sterretjes op de i. Eenmaal je het handschrift eens gezien hebt, herken je het echt wel. Die had echt iets van hoe wat waar toen ze dat van THT kreeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apocalyptica schreef:
    (...)Das door die sterretjes op de i. Eenmaal je het handschrift eens gezien hebt, herken je het echt wel. Die had echt iets van hoe wat waar toen ze dat van THT kreeg.


    "Huh? Hoe heb je daar aangekomen :'D?"


    Olive