• Wie heeft er voor mij een hp story.
    Liefst met veel hoofdstukken, zodat ik wat te lezen heb. Maar een verhaal met weinig hoofdstukken mag ook, als er nog maar aan geschreven word.


    I like boys who drive cars too slow.

    Ik zou zeggen kijk op het profiel van mylintis
    haar Harry Potter verhalen zijn zo goed (A)


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    wil je de mijne lezen?
    ik heb er één met 130+ hoofdstukken, My life as a normal girl on a normal school in a (not) normal world, maar die ben ik aan het afronden, hij zal wsl niet meer dan 150 hoofdstukken krijgen en ik schrijf er niet veel aan.
    mijn nieuwe story waar ik wél dagelijks aan schrijf is The life of a Weasley. hij is pas net begonnen, maar ik activeer zeker elke dag, dus het gaat snel^^
    hij speelt in de toekomst, als de hp-personages al oud zijn, het gaat over hun kleinkinderen.
    hope you like it (flower)


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Eén van origineelste en beste HP-stories hier op Quizlet.

    Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    The Potters heeft 210 hoofdstukken, en is al afgelopen. ^^
    Verder heb ik nog The Eyes of a Snake [Slytherin] (65 hoofdstukken) en Teachers, Slytherins & other Criminals (26 hoofdstukken), waar nog aan gewerkt wordt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    ik heb er wel een over Zweinstein, maar niet met de echte hp figuren. Weet niet of je dat ook leest


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you