• Ja,mijn oom is er daar heilig van overtuigd. Hij komt nou niet met een goede reden en argumenten waarom. Maar hij is er gewoon heilig van overtuigd. Net als wel meer mensen.
    Is het waar,of gewoon bangmakerij?

    O ja,er was een voorspellign al zoveel jaar geleden gedaan. Net zoals met Nederlands-Indie..


    Music is the new sex

    iCk hOop eiigelijk dat het Bangmakerij iis,maarjah... x')


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Het slaat nergens op dat de wereld zou vergaan n.n vind ik dan x3
    tenminste, het kan niet zomaar ophouden met bestaan ;l dan zouden er brokken aarde in de ruimte vallen :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    het is denkk ik zoals in 2008...dan zouden ze een of andere bom creeren en dan zou als het mis ging de wereld vergaan..jaja...xD^^.... het zal wel niet war zijn..
    maar dat denk ik...
    xx

    Dan loopt de kalender van de Azteken ofzo af. Iig een of andere dode stam x'D
    Maar ik denk neit dat eht waar is ;]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ja dr was een of ander artikel toch?
    nouja; marloes leeft gewoon vrolijk verder^^


    it's cool to know nothing.

    euhm. Het is echt gezeik. Enkele maanden geleden zou de wereld ook vergaan, wat gebeurde er? Helemaal niets ><.


    -

    De wereld ging vorig jaar al vergaan >< Ik geloof der niet echt in :p


    Listen to what we're not saying..

    dat dachten ze ook over 1994, 2000, en noem maar op. dat weet je niet, ze denken t.


    shine on.

    daar is een hele theorie over
    kijk maar eens op youtube want dat zouden de -is naam even kwijt- oude bevolking hebben voorspeld net zoals ze hadden voorspelt dat op die en die dag de blanken aan land zouden komen en dat was ook allemaal uitgekomen ofzo.
    Maar ik geloof er niet zo in. het is allemaal bangmakerij vind ik.

    De wereld moest al veel keer zijn vergaan ('x
    D'er zijn zelf al mensen die bunkers hebben en die gaan er in 20012 écht in wonen ><
    Maarja, als't zo is, dan is het maar
    Het is toch al te laat, de aarde is al helemaal verneukt enzo ;s

    Vroeger dachten ze dat de aarde ging vergaan in 2000 en we lopen nog altijd rond^^


    The soul needs autumn.

    Vroeger dachten ze dat de aarde ging vergaan in 2000 en we lopen nog altijd rond^^

    Dat was omdat ze dachten dat de computers iets zouden doen ofzo.


    Music is the new sex

    Omygosh!
    -byt nagels-
    DAN HEB IK NOG MAAR.. -reken-
    3 jaar om getrouwd met jou te zyn!!!!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dat was omdat ze dachten dat de computers iets zouden doen ofzo.

    Maar zo kan je blijven verzinnen.
    Vorig jaar hoorden we normaal ook te vergaan door een kommeet.Je weet zo'n dingens nooit zeker, totdat het echt gebeurt.Weetje dat doet mij aan de prachtfilm Armaggedon (ofzoiets) denken.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Dat was omdat ze dachten dat de computers iets zouden doen ofzo.

    Doen ze toch ook? Like, myn pc praat iedere avond met me, voordat ik ga slapen. En soms dat staat myn pc op om ff een rondje te lopen. (: Maar hy is gelukkig niet kwaadaardig, tenzy je hem slaat XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3