• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Aanbid hier topic 1


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 18:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb haar ook al een berichtje gestuurd. Maar het begint nu echt wel irritant te worden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    wie moeten vandaag stemmen


    You can't not look cool with a crossbow.

    Crusoe schreef:
    (...)

    Ja, maar het kan ook een list zijn
    Zo van:
    Omdat die namen op elkaar lijken, verwachten ze vast nooit dat die twee badsiders zijn hahaha (duivel)


    Okee, mijn verhaaltje :Y) -hoopt op applaus-

    ik weet nog steeds niet wie jij bent, haha ben slecht in subtiele hints

    :| dat zet de anderen wel aan het denken dit verhaaltje verdient wel een aplaus (ookal probeer je mij te laten wegstemmen)


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    wie moeten vandaag stemmen
    Nog niemand. De badside hoort al een tijdje geleden gestemd te hebben, maar dat is nog niet geplaatst.
    Pas nadat dat is geplaatst, moet iedereen weer gaan stemmen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Nog niemand. De badside hoort al een tijdje geleden gestemd te hebben, maar dat is nog niet geplaatst.
    Pas nadat dat is geplaatst, moet iedereen weer gaan stemmen.

    ok


    You can't not look cool with a crossbow.

    Ok mensjes ^-^
    I'm back in town :)
    Ik ben klaar om er weer volledig tegen aan te gaan ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ok mensjes ^-^
    I'm back in town :)
    Ik ben klaar om er weer volledig tegen aan te gaan ^-^

    ga nog maar ff weg, this nog niet bekent ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)
    ga nog maar ff weg, this nog niet bekent ;P

    owh...ok
    *gaat weg*
    Hehe, is niet erg ^-^
    Dan kan ik nog volgen..
    Het eerste wat ik deed toen ik in dit topic kwam, was kijken of ik nog leefde(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    owh...ok
    *gaat weg*
    Hehe, is niet erg ^-^
    Dan kan ik nog volgen..
    Het eerste wat ik deed toen ik in dit topic kwam, was kijken of ik nog leefde(A)


    Mweh je leeft nog ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Mweh je leeft nog ;P

    Be happy _O_
    Just like me (A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    OffTheRecord schreef:
    Ok mensjes ^-^
    I'm back in town :)
    Ik ben klaar om er weer volledig tegen aan te gaan ^-^
    Weetje. Ik was net aan het herlezen (ja, ik heb geen leven) en jij hebt op pagina 1 en op pagina 3 een abo genomen ^^ Ghehe.

    anyway. Iemand misschien nieuwe theorieën? (Ik moet toch enig soort van vermaak hebben tot de uitslag komt ;'))
    IceWolf neemt niet echt de moeite om zichzelf te verdedigen (okay, I admit: mijn verdenking is ook niet heel sterk) en da's jammer.
    Alleen heeft ze nooit gestemd bij de stemmingen waarvan bekend is wie op wie heeft gestemd, wat ook al jammer is, want nu kunnen we daar geen informatie uithalen ):


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Weetje. Ik was net aan het herlezen (ja, ik heb geen leven) en jij hebt op pagina 1 en op pagina 3 een abo genomen ^^ Ghehe.

    anyway. Iemand misschien nieuwe theorieën? (Ik moet toch enig soort van vermaak hebben tot de uitslag komt ;'))
    IceWolf neemt niet echt de moeite om zichzelf te verdedigen (okay, I admit: mijn verdenking is ook niet heel sterk) en da's jammer.
    Alleen heeft ze nooit gestemd bij de stemmingen waarvan bekend is wie op wie heeft gestemd, wat ook al jammer is, want nu kunnen we daar geen informatie uithalen ):

    Ik zit het ook te zoeken in de richting van de mensen die weinig gereageerd hebben --> waterwork, icewolf & princesSnape.
    Ga die anders nog een keer nazoeken als je je verveelt? ^^


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Ik zit het ook te zoeken in de richting van de mensen die weinig gereageerd hebben --> waterwork, icewolf & princesSnape.
    Ga die anders nog een keer nazoeken als je je verveelt? ^^

    LetMeBe probeert de schuld op iemand anders te leggen misschien is zij wel een wolf???


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    (...)
    LetMeBe probeert de schuld op iemand anders te leggen misschien is zij wel een wolf???


    Dan kan je iedereen verdenken.. ik denk dat niemand de schuld op zich eigen legt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    IceWolf schreef:
    (...)
    LetMeBe probeert de schuld op iemand anders te leggen misschien is zij wel een wolf???

    Alsof ik de enige ben die dat doet. En ík heb teminste hints achtergelaten over wie ik ben. Jij daarentegen helemaal niets. Moeten we dan niet juist jou wantrouwen?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the