• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Aanbid hier topic 1


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 18:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    IceWolf schreef:
    (...)
    LetMeBe probeert de schuld op iemand anders te leggen misschien is zij wel een wolf???
    No offense, maar hoe wil je het spel anders spelen? Zonder verdenkingen?
    And you're doing exactly the same.^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)No offense, maar hoe wil je het spel anders spelen? Zonder verdenkingen?
    And you're doing exactly the same.^^

    ja dat is waar^.^
    maarja het spel zou niet zo leuk zijn zonder sugesties


    You can't not look cool with a crossbow.

    IceWolf schreef:
    (...)
    ja dat is waar^.^
    maarja het spel zou niet zo leuk zijn zonder sugesties

    Het is nog leuker als je je verdenkingen ergens op baseert. (nerd)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Ik zit het ook te zoeken in de richting van de mensen die weinig gereageerd hebben --> waterwork, icewolf & princesSnape.
    Ga die anders nog een keer nazoeken als je je verveelt? ^^
    PrincesSnape is geen Dooddoener; de keren dat ze online was en heeft gereageerd komen genoeg overeen met de keren dat de badside niet gestemd heeft om er vanuit te gaan dat áls ze badside was geweest, ze wel had gestemd. Vind ik.
    Ik weet niet wat er met Waterwork is, die reageerde in het begin een keertje en sindsdien niet meer, volgens mij.
    En volgens mij is het nu wel algemeen bekend dat ik IceWolf verdenk x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    IceWolf schreef:
    (...)
    ja dat is waar^.^
    maarja het spel zou niet zo leuk zijn zonder sugesties
    Het spel is inderdaad niet leuk zonder suggesties en verdenkingen, maar dit is een beetje de pot die de ketel verwijt zwart te zien.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)PrincesSnape is geen Dooddoener; de keren dat ze online was en heeft gereageerd komen genoeg overeen met de keren dat de badside niet gestemd heeft om er vanuit te gaan dat áls ze badside was geweest, ze wel had gestemd. Vind ik.
    Ik weet niet wat er met Waterwork is, die reageerde in het begin een keertje en sindsdien niet meer, volgens mij.
    En volgens mij is het nu wel algemeen bekend dat ik IceWolf verdenk x)

    Haha ja, voor mij geldt wel een beetje hetzelfde. Ik zou niet echt weten wie het anders zou moeten zijn. Als we nu even uitslagen van de lunch krijgen weet ik het definitief (: dat was een hint aan Sarita, ja :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Haha ja, voor mij geldt wel een beetje hetzelfde. Ik zou niet echt weten wie het anders zou moeten zijn. Als we nu even uitslagen van de lunch krijgen weet ik het definitief (: dat was een hint aan Sarita, ja :Y)
    De uitslagen van de lunch zeggen niet zoveel, we weten dan alleen dat degene die dood is geen Dooddoener was. De uitslagen van de lynch zeggen meer. Maar hier stemmen niet zo heel veel mensen, dus dan kan je er weer minder informatie uit halen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    jullie moeten niet zo veel praten.. ik moet dat allemaal weer bij lezen D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eurydice schreef:
    (...)De uitslagen van de lunch zeggen niet zoveel, we weten dan alleen dat degene die dood is geen Dooddoener was. De uitslagen van de lynch zeggen meer. Maar hier stemmen niet zo heel veel mensen, dus dan kan je er weer minder informatie uit halen.

    Nee want kijk, als er gelunched wordt dan denk ik dat het Icewolf is, als er niet gelunched wordt omdat er wéér niet gestemd wordt lijkt het me sterk dat het Icewolf is, en zal het dus dus Waterwork, de enige andere waar ik nog niet zeker over ben.
    Hoewle ik het verdacht blijf vinden dat Icewolf nu pas actief wordt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Fellatio schreef:
    jullie moeten niet zo veel praten.. ik moet dat allemaal weer bij lezen D;
    Maar we zijn interessant ^^


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Maar we zijn interessant ^^


    Maar ik heb niet altijd zin om bij te lezen xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LetMeBe schreef:
    (...)
    Nee want kijk, als er gelunched wordt dan denk ik dat het Icewolf is, als er niet gelunched wordt omdat er wéér niet gestemd wordt lijkt het me sterk dat het Icewolf is, en zal het dus dus Waterwork, de enige andere waar ik nog niet zeker over ben.
    Hoewle ik het verdacht blijf vinden dat Icewolf nu pas actief wordt.
    Het maakt niet echt uit of er geluncht wordt, mijn stem blijft bij IceWolf.

    Want kijk, de lunch wordt nu heel laat online gezet. Misschien is hij dus ook wel later ingestuurd.
    IceWolf heeft de 23ste (de dag wanneer het eigenlijk plaats zou vinden) gereageerd, maar pas nádat het eigenlijk bekend gemaakt zou worden. Er is dus een kans dat ze daarvoor niet online was, en dus ook niet heeft gestemd. Als Sarita zich heeft gehouden aan de tijd tegenover de badside (wat betekent dat ze een te late stem niet heeft geaccepteerd), kan het zijn dat het lijkt alsof de badside niet actief was (wat wijst naar Waterwork), terwijl de badside simpelweg alleen te laat was.
    Als er wel wordt geluncht, ja, dan lijkt het me vrij logisch dat het IceWolf is.

    Sowieso kan ze het ook nog vergeten zijn terwijl ze er wel was, of heeft ze een nieuwe tactiek uitgevonden of zo.. Ik vind het resultaat van de lunch niet overtuigend genoeg om mijn stem te veranderen.

    Was dat heel onduidelijk o_o?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Maar ik heb niet altijd zin om bij te lezen xd
    Je kan ook heel veel in een keer lezen (:


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Je kan ook heel veel in een keer lezen (:


    Maar das stom D; daar heb ik geen zin in altijd D; en dan word het langer en langer D; en voor hetzelfde geld verdenken jullie mij D; en dan verdedig ik mij eigen niet D; en dan denken jullie; wie zwijgt stemt toe D;

    iets te ver gezocht?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Maar das stom D; daar heb ik geen zin in altijd D; en dan word het langer en langer D; en voor hetzelfde geld verdenken jullie mij D; en dan verdedig ik mij eigen niet D; en dan denken jullie; wie zwijgt stemt toe D;

    iets te ver gezocht?
    Holy shit, dat waren veel " D; "
    Anyway. Nee, het is niet heel vergezocht. Het is best naar als wij jou pagina's lang verdenken en jij er pas achter komt als je al vermoord bent.
    Maarja, ik denk niet dat we jou nog gaan verdenken. Aangezien je soort van een heel klein beetje subtiele hints hebt achtergelaten ;')


    Carry me away, I hope that you don't break.