• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Aanbid hier topic 1


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 18:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fellatio schreef:
    (...)

    Nou en :O die mag ik niet.. die mag teveel dingen doen .. kan dat allemaal niet onthouden..
    Je mag de Oppergoodsider niet? ö *verontwaardigd*
    (En ja, de Oppergoodsider mag veel. Maar da's nice)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik wacht op hints tot ik iemand ga verdenken :')
    Want anders stem ik weer op de verkeerde:X


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eurydice schreef:
    (...)Je mag de Oppergoodsider niet? ö *verontwaardigd*
    (En ja, de Oppergoodsider mag veel. Maar da's nice)


    Nog ff en ik ga denken dat... je weet wel :O dude.. thats not true is it ? D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mwuuuh. Waarom leest iedereen continu over mijn prachtige (*kuch*) hints heen D:?
    Misschien zijn ze een beetje subtiel (vind het zelf eigenlijk wel meevallen..), maar ik had verwacht dat jullie ondertussen mijn rol wel zouden weten xp
    Ik wil nu héél graag hints gaan geven over waar jullie naar moeten kijken om mijn rol te ontdekken XD
    Valt het écht niet op dat ik het bijvoorbeeld vaak over een bepaalde rol heb x)?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Mwuuuh. Waarom leest iedereen continu over mijn prachtige (*kuch*) hints heen D:?
    Misschien zijn ze een beetje subtiel (vind het zelf eigenlijk wel meevallen..), maar ik had verwacht dat jullie ondertussen mijn rol wel zouden weten xp
    Ik wil nu héél graag hints gaan geven over waar jullie naar moeten kijken om mijn rol te ontdekken XD
    Valt het écht niet op dat ik het bijvoorbeeld vaak over een bepaalde rol heb x)?

    Ik weet wie je bent :')
    Wow, dat duurde lang
    Me like you :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    I'm confused..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik weet wie je bent :')
    Wow, dat duurde lang
    Me like you :')
    Mwih^^
    (dat was een raar, ondefinieerbaar geluidje dat ik wel eens uitstoot als iemand iets positiefs zegt)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Fellatio schreef:
    I'm confused..
    Herlees alles (of een deel) nog een keertje, het ligt er best dik bovenop x)

    Ik heb zin in Kakkerlak Crunchies *random*
    (ik raak geheel in de Pottersfeer door dit spel ;'))


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Herlees alles (of een deel) nog een keertje, het ligt er best dik bovenop x)

    Ik heb zin in Kakkerlak Crunchies *random*
    (ik raak geheel in de Pottersfeer door dit spel ;'))



    Maar, ik ben niet zo slim in dat.. & ja.. Ik ben gwn niet iemand die goed is in hints.. :)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Weetje. Ik ga gewoon al mijn hints opschrijven en dan na het spel posten en dan valt alles vast op z'n plek x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Weetje. Ik ga gewoon al mijn hints opschrijven en dan na het spel posten en dan valt alles vast op z'n plek x)


    Ja das meestal zo (: alleen dat ga ik bij de mijne niet doen.. moet ik ze eerst op zoeken.. bovendien volgens mij weet meerendeels wel wie ik ben


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vraag me overigens af of de badside heeft gestemd.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    ghehe op de eerste pagina vroeg ik me dat ook al af


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Er kan zijn dat er voor de verandering wel geluncht is, maar dat Sarita het nog niet heeft geplaatst..


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ron was bijna dood geweest maar jullie stemden toch op DrReid.
    Ik zei nog, stem op IceWolf :Y)


    Not all those who wander are lost.