• LetsKrull schreef op 14 juni 2011 - 20:01:

    RE: Wedstrijd

    Heey Sarita,
    je mag beginnen met je Weerwolven van Wakkerdam wedstrijd!

    Groetjes,


    Aanbid hier topic 1


    Hallo mensen,
    Ik mag dus een weerwolven van wakkerdam wedstrijd beginnen. Maar dit word een andere weerwolven van wakkerdam dan jullie allemaal gewend zijn. Voordat weerwolven van wakkerdam verzonnen werd was er een ander spel: Dark Age. Bij dit spel, de digitale versie van weerwolven van wakkerdam, is de bedoeling om alle weerwolven te doden. Dit spel zou overigens in het topic zelf gespeeld worden. Vragen zijn altijd welkom.

    Speluitleg:
    We hebben een darkside en de goodside. De darkside moeten proberen om alle goodsiders te lunchen. De goodside moeten proberen alle darksiders te lynchen. Om de dag word er gelyncht en geluncht.

    Voor verder informatie klik hier

    Ik zoek 14 mensen. VOL
    Deelnemers:
    1. PrincesSnape
    2. Watervork
    3. LetMeBe
    4. Crusoe
    5. Kanon
    6. Fellatio
    7. Courtesan
    8. IceWolf
    9. OffTheRecord
    10. DrReid
    11. Login
    12. Progeny
    13. AngelWolf
    14. Eurydice

    Rollen:
    1x Oppergoodsider ~ Perkamentus
    1x Jager ~ rubeus hagrid
    1x Beschermer ~ serverus Sneep
    1x Waarzegger ~Sybilla Zwamdrift
    7x Tovenaar ~ Harry Potter, Hermelien Griffel, Ron Wemel, Ginny Wemel, George Wemel, Fred Wemel, Loena Leeflang.


    1x Opperbadsider ~ Voldermort
    2x Wolf ~ Bellatrix van Detta, Peter Pippeling



    Er word trouwens gestemd via pb. Je stem stuur je dan naar mij. Een stem in het topic telt niet!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 18:04 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik weet(A)
    Ik vond hem best opvallend XD


    Carry me away, I hope that you don't break.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Daar haalde ik gewoon de inspiratie :)


    Als jullie nou ff zeggen waar dat was ;D dan scheelt mij weer zoeken.. want ik had al een vermoeden bij haar geloof ik.. alleen ze is gemeen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eurydice schreef:
    (...)Ik vond hem best opvallend XD

    Ik ben nooit echt subtiel geweest(A)
    Vandaar dat je nooit aan mij moet vragen om subtiel achterom te kijken omdat er een grappig iemand staat :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Als jullie nou ff zeggen waar dat was ;D dan scheelt mij weer zoeken.. want ik had al een vermoeden bij haar geloof ik.. alleen ze is gemeen..

    Ik ben niet zeker, maar ik denk de eerste pagina van dit topic
    Correctie; de tweede

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 15:59 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Fellatio schreef:
    (...)

    Als jullie nou ff zeggen waar dat was ;D dan scheelt mij weer zoeken.. want ik had al een vermoeden bij haar geloof ik.. alleen ze is gemeen..
    Ik ben niet gemeen, ik houd me gewoon aan de regels ;')

    Nee, maar, het staat ergens aan het begin van dit topic.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik ben nooit echt subtiel geweest(A)
    Vandaar dat je nooit aan mij moet vragen om subtiel achterom te kijken omdat er een grappig iemand staat :)
    Hij was opvallender dan de mijne, omdat de grootte van letters bij jou verschilt. Maarja, ik vind het ook raar dat zoveel mensen over de mijne heenlezen x)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    OffTheRecord schreef:
    (...)
    Ik ben niet zeker, maar ik denk de eerste pagina van dit topic
    Correctie; de tweede

    je bent een schat.. kijken of ik nu mijn vermoeden juist heb.
    Eurydice schreef:
    (...)Ik ben niet gemeen, ik houd me gewoon aan de regels ;')

    Nee, maar, het staat ergens aan het begin van dit topic.

    i know (: was maar grapje ;P


    -
    Fck jullie ;D ik had het nog goed ook ;D zo'n ramp ben ik dus nog niet.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:02 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eurydice schreef:
    (...)Hij was opvallender dan de mijne, omdat de grootte van letters bij jou verschilt. Maarja, ik vind het ook raar dat zoveel mensen over de mijne heenlezen x)

    Ik wilde het eerst zoals dat van jou doen
    Maar er was een bepaalde letter, waar je geen verschil zag :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nu iedereen toch elkaars rol al weet (ongeveer), kan ik vast vragen aan de mensen die mijn rol weten, of ze nu snappen waarom ik de hele tijd Kakkerlak Crunchies eet^^?

    Trouwens. Gaan we nog wachten tot de lunch-resultaten of gaat er iemand actie ondernemen en schieten? :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Nu iedereen toch elkaars rol al weet (ongeveer), kan ik vast vragen aan de mensen die mijn rol weten, of ze nu snappen waarom ik de hele tijd Kakkerlak Crunchies eet^^?

    Trouwens. Gaan we nog wachten tot de lunch-resultaten of gaat er iemand actie ondernemen en schieten? :Y)


    Dude, ik wist niet eens dat die dat at.. enige ding wat ik ken is smekkies in alle smaken XD

    bovendien wat heb je aan schieten.. dan moet je alsnog wachten tot sariet bekent heeft gemaakt op wie er geschoten is


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Dude, ik wist niet eens dat die dat at.. enige ding wat ik ken is smekkies in alle smaken XD

    bovendien wat heb je aan schieten.. dan moet je alsnog wachten tot sariet bekent heeft gemaakt op wie er geschoten is
    Ik ken misschien iets te veel van HP x)
    (Google 't maar, dan snap je hem sowieso)

    En ja, Sarita moet het nog bekend maken en alles. Maar als er nog niet geluncht is, hoeft er dan geen goodsider dood (kromme theorie).
    Misschien is ze als ze ziet dat de laatste badsider geschoten gaat worden zo opgelucht dat ze het zo snel mogelijk plaatst, of zo. XD


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    (...)Ik ken misschien iets te veel van HP x)
    (Google 't maar, dan snap je hem sowieso)

    En ja, Sarita moet het nog bekend maken en alles. Maar als er nog niet geluncht is, hoeft er dan geen goodsider dood (kromme theorie).
    Misschien is ze als ze ziet dat de laatste badsider geschoten gaat worden zo opgelucht dat ze het zo snel mogelijk plaatst, of zo. XD


    whaha i dunno XD en heb opgezocht.. alleen kom er niet veel wijs uit.. mja maak niet uit.. mijn vermoede was juist en daar ben ik lekker blij om ;D


    - en nou ben ik tv kijken, eten, tas doen, naar me ma en maybe ff buiten ;D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2011 - 16:26 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Eurydice schreef:
    Nu iedereen toch elkaars rol al weet (ongeveer), kan ik vast vragen aan de mensen die mijn rol weten, of ze nu snappen waarom ik de hele tijd Kakkerlak Crunchies eet^^?

    Trouwens. Gaan we nog wachten tot de lunch-resultaten of gaat er iemand actie ondernemen en schieten? :Y)

    Ik weet waarom je dat eet...
    Omdat de smekkies op zijn:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    omg ben ik vergeten een abo te nemen:|


    You can't not look cool with a crossbow.

    Fellatio schreef:
    (...)

    lees het hele topic maar eens door, en topic 1, ik heb echt wel wat los gelaten XD

    ja daar maar ik bedoel in de reactie boven mij (wel die van jou)


    You can't not look cool with a crossbow.