• Als ik het woord spijbelen hoor dan denk ik dat je niet naar school bent gegaan, zonder te melden.

    Maar andere zeggen dat je bijvoorbeeld ziek hebt gemeld en gaat shoppen in de stad.

    Wat denken jullie als jullie het woord spijbelen hoort?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2011 - 8:17 ]


    <3

    Ik denk aan gamen en rondhangen in de stad xD


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shoppen, buiten 'hangjongere' zijn x'D , uitslapen, 's nachts stiekem naar m'n vriendje gaan en de volgende ochtend geen zin meer hebben in school. *O*


    Numbers.

    aan handtekening vervalsen lol x] en gewoon doen waar je zin in hebt _O_


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Spijbelen? Aan een gast uit mijn vorige klas die elke week wel 3x naar de tandarts ging. :Y)


    wth.

    naar de stad te gaan tijdens de les zonder het door te geven xd en gewoon weg zijn uit de les zonder het te melden


    Life Is A Playground Or Not [Mr.Nobody]

    Gewoon niet op school komen.


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    FinalAttack schreef:
    naar de stad te gaan tijdens de les zonder het door te geven xd en gewoon weg zijn uit de les zonder het te melden


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Niet naar school gaan zonder geldige reden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Wegblijven zonder noodzaak.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chevalric schreef:
    Niet naar school gaan zonder geldige reden.

    Ongeoorloofd afwezig :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Aan 3 uur minder les en heel veel lol


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    geen school :'D


    Shoganai i ne~

    Aan een vriend van mij want hij belde naar school dat hij ziek was en heeft gewoon in de stad rondgehangen, dat deed hij dus een hele week. Kwam de school achter, en nou moet hij voor de rest van het schooljaar corveeen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Weggaan van school terwijl je les hebt, of je ziek melden terwijl er niets aan je mankeert.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.