• Haay, ik schrijf een hoop verhalen. momenteel heb ik er bijftig, waarvan er 14 op de pc staan ern de rest in schrift. en ik heb er pas 4 afgenmaakt. nu heb ik ooit eens geprobeerd om een verhaal met imand anders te schrijven, dat lukte voor een tijdje en toen stopte ze ermee, nu is dat verhaal dus compleet vernageld omdat ik ermijn fanatasie in heb gegooid. maar goed ik wil opnieuw proberen om een verhaal met iemand te gaan schrijven. ikz oek alleen iemand die dat aandurft, aangezien ik behoorlijk kieskeurig ben als het gaat om titels en schrijfstijlen.

    ik hoop dat er mensen zijn die met mij samen een verhaal willen gaan schrijven.

    groeten Raven

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2009 - 15:52 ]


    AlphaRaven

    Sorry, ik denk niet dat ik de juiste persoon ben. Volgens mij heb ik daar helemaal geen geduld voor om het met iemand anders te schrijven x,x
    Maar succes met je zoektocht ;3

    Het lijkt me wel vet om te doen, maar ik heb er de tijd/inspiratie/geduld niet voor.
    Sorry.


    Never run out of reasons to smile...

    Misschien ik wil wel maar licht eraan hoe ik schrijft soms doe ik met haakjes'
    en soms met : dus het licht eraan
    maar ik ga nu niet op het forum dus stuur me en pbvan welke schrijft stijl je zoekt en misschien heb ik er tijd voor

    Misschien zou het handig zijn als je erbij vertelt wat voor verhaal het wordt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik wil wel :)

    wat voor een verhaal zou je willen doen ?

    (als je nog iemand zoekt :p)

    x


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Ik schrijf nu een verhaal met iemand samen maar dat gaat nogal langzaam. Ik heb nu 57 verhalen en heel veel inspiratie voor meer verhalen. Dus als er mensen zijn die interesse hebben in verhalen schrijven met een partner dan hoor ik dat graag. Ik kan alleen overdag op de pc omdat we er in de avond thuis niet op mogen. In de avond moeten we onze hersenen rust geven ofzo, die gebruik ik op school erg veel, met verhalen schrijven, niet met opletten in de les XD ik haal toch wel goede cijfers. Maar als er iemand is die overdag veel op msn en quizlet zit en met mij een verhaal zou willen schrijven dan hoor ik dat dus graag. Ik wil een verhaal schrijven over Wolven, vampieren en half wolven en vampieren. Misschien dat er ook demonen en draken in komen maar dat overleg ik dan later. Met wolven en Vampieren ga ik er waarschijnlijk een soort Twilight in gooien. Ik gebruik de karakters van Twilight maar dan wel zonder Bella

    dus heb je interesse, stuur maar een pbtje.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2010 - 13:42 ]


    AlphaRaven

    Uh iemand interesse in het schrijven van een verhaal met een partner? Ik heb mega veel inspiratie en dat moet ik echt ff kwijt. dus wil ik graag een verhaal schrijven met een pratner, iemand interesse?


    AlphaRaven

    AlphaRaven schreef:
    Uh iemand interesse in het schrijven van een verhaal met een partner? Ik heb mega veel inspiratie en dat moet ik echt ff kwijt. dus wil ik graag een verhaal schrijven met een pratner, iemand interesse?

    Ik wil wel met je schrijven [:


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja!

    oke nu heb ik drie personen die met mij een verhaal willen schrijven. Dus heb ik voorlopig ff genoeg kadidaten. misschien als ik nog meer tijd heb dat ik dan met meerdere mensen tegelijk ga schrijven.


    AlphaRaven

    KWAAK schreef:
    ik wil wel :)

    wat voor een verhaal zou je willen doen ?

    (als je nog iemand zoekt :p)

    x


    Change, the only good thing in this world.