• Mijn bakske van mijn playstation is stuk en net nu ik zin had om dat spel te spelen. Ik kan geen leven meer nemen en zo vlot dat niet, want Lara heeft haar leven hard nodig.
    Maar gelukkig ben ik vrijdag jarig, dus stel ik voor dat jullie gaan investeren om een nieuw bakske voor me te kopen en Lara haar leven te redden.
    Klik hier om te doneren
    Klik hier om je geld terug te krijgen, geldwolven

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:53 ]

    LOL, ik faal _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Toetanchamon schreef:
    (...)
    Is het dan zó raar dat wij ongerust zijn om ons geld? Kom op, zeg. Reageer normaal!
    Ze reageert normaal. Het was een grap. Het kleinste kind weet dat niet kan. AUB zeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Als ik iemand op straat tegenkom *zoep zwiiiep* roep en zeg "nu heb ik al het geld uit je portefeuille gestraald rechtstreeks in de mijne en je mama haar haar zal groen zijn als ze opstaat morgen", dan geloven die dat ook niet, omdat het belachelijk onmogelijk is...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    505 schreef:
    (...)
    Wij zijn ook aardig als je ons zou kennen. (cat)
    En misschien had je gewoon wat logischer moeten nadenken? Weet ik veel.


    --' ofcourse, ofcourse. Mhm blij met mijn huidige normale Q vrienden.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    Dat kan namelijk best. Je betaald voor het gebruik van jou internet, ze kijken naar dat IP-gebruik.


    Je betaald het aan KPN of Ziggo of weet ik veel aan wat, dat gaat van je bankrekening af, en niet van je IP adres af. Stel jij gaat van de ene naar de andere, dan verandert je IP adres toch ook niet.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Tyrael schreef:
    Als ik iemand op straat tegenkom *zoep zwiiiep* roep en zeg "nu heb ik al het geld uit je portefeuille gestraald rechtstreeks in de mijne en je mama haar haar zal groen zijn als ze opstaat morgen", dan geloven die dat ook niet, omdat het belachelijk onmogelijk is...


    omdat dat een heel andere situatie is.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    --' ofcourse, ofcourse. Mhm blij met mijn huidige normale Q vrienden.

    Wel, dat is voor mij ook van toepassing!

    Raped schreef:
    (...)

    Je betaald het aan KPN of Ziggo of weet ik veel aan wat, dat gaat van je bankrekening af, en niet van je IP adres af. Stel jij gaat van de ene naar de andere, dan verandert je IP adres toch ook niet.


    Nee maar ze kennen het wel.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    En nog hebben ze je ww nodig, duhh


    Olive

    ILOVEROBBERT schreef:
    Dat kan namelijk best. Je betaald voor het gebruik van jou internet, ze kijken naar dat IP-gebruik.

    IP gebruik? ik kan mijn IP zo veranderen, ik betaal nog altijd evenveel als het door dezelfde kabel komt...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    Als ik iemand op straat tegenkom *zoep zwiiiep* roep en zeg "nu heb ik al het geld uit je portefeuille gestraald rechtstreeks in de mijne en je mama haar haar zal groen zijn als ze opstaat morgen", dan geloven die dat ook niet, omdat het belachelijk onmogelijk is...

    Hahahah oh Alex _O_

    505 schreef:
    (...)
    Wel, dat is voor mij ook van toepassing!
    Zeker en vast. :)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Nee maar ze kennen het wel.


    Dus?
    Dan kunnen ze alsnog niet iets van je rekening afschrijven. Serieus dat snapt zo ongeveer elke debiel wel.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Cellophane schreef:
    (...)
    Hahahah oh Alex _O_

    Die Alex toch hè!

    Raped schreef:
    (...)

    Dus?
    Dan kunnen ze alsnog niet iets van je rekening afschrijven. Serieus dat snapt zo ongeveer elke debiel wel.

    Blijkbaar niet, maar oki.