• Mijn bakske van mijn playstation is stuk en net nu ik zin had om dat spel te spelen. Ik kan geen leven meer nemen en zo vlot dat niet, want Lara heeft haar leven hard nodig.
    Maar gelukkig ben ik vrijdag jarig, dus stel ik voor dat jullie gaan investeren om een nieuw bakske voor me te kopen en Lara haar leven te redden.
    Klik hier om te doneren
    Klik hier om je geld terug te krijgen, geldwolven

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 21:53 ]

    505 schreef:
    Ik snap niet waarom mensen wakker liggen over 50cent. Het is niet dat je dat merkt.
    Ik klikte al zekers vijf keer, zelfs van die 2.50euro lig ik niet wakker.

    ik zal jou eens een link geven waar je eens een paar keer op mag klikken voor mij. Zet wel eerst al je spaargeld op je zichtrekening plz :P


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Sorry ik dacht dat jullie het wel zouden doorhebben, als er stond klik hier om te doneren. js

    505 schreef:
    Ik snap niet waarom mensen wakker liggen over 50cent. Het is niet dat je dat merkt.
    Ik klikte al zekers vijf keer, zelfs van die 2.50euro lig ik niet wakker.


    Dat ik mijn ouders kan uitleggen, ja e ris 50 cent van jullie rekening gehaald door mij ik klikte op een link voor een kind end at gebeurde zomaar. Daar zijn ze blij mee bedoel je. Nou dat word een tijd geen internet en bedankt.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    505 schreef:
    (...)
    Alsof zij iets is met je bankrekeningnummer.

    oh neen, nu kan ze geld storten naar ons


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Cellophane schreef:
    Sorry ik dacht dat jullie het wel zouden doorhebben, als er stond klik hier om te doneren. js
    Ja ik dacht dat ook. Ik maak er geen probleem van, jij bent toch een toffe meid dusja. Zie het als vergoeding voor je prachtige stories.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cellophane schreef:
    Sorry ik dacht dat jullie het wel zouden doorhebben, als er stond klik hier om te doneren. js


    Nee, ik wou de pagina zien hoe het werkte niet meteen dat het afgeschreven werd.KUTZOOI OMFG mijn ouders worden mad.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Nee, ik wou de pagina zien hoe het werkte niet meteen dat het afgeschreven werd.KUTZOOI OMFG mijn ouders worden mad.

    om eerlijk te zijn, denk ik dat je je ouders dit moet laten lezen, het zou kunnen dat ze beginnen te glimlachen...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    Tyrael schreef:
    (...)
    ik zal jou eens een link geven waar je eens een paar keer op mag klikken voor mij. Zet wel eerst al je spaargeld op je zichtrekening plz :P

    Ik denk daar eerst nog even over na. (krul)

    Dat kan toch helemaal niet afgeschreven worden --'


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Tyrael schreef:
    (...)
    je moet eens kunnen lachen

    hihi, ik lach ook hoor XD
    vond t best geniaal eigenlijk


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Dat ik mijn ouders kan uitleggen, ja e ris 50 cent van jullie rekening gehaald door mij ik klikte op een link voor een kind end at gebeurde zomaar. Daar zijn ze blij mee bedoel je. Nou dat word een tijd geen internet en bedankt.

    Het leven gaat ook door zonder internet.
    Focus je eens op andere dingen. (cat)

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Nee, ik wou de pagina zien hoe het werkte niet meteen dat het afgeschreven werd.KUTZOOI OMFG mijn ouders worden mad.
    Ze zullen vast wel niet zo boos zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Tyrael schreef:
    (...)
    om eerlijk te zijn, denk ik dat je je ouders dit moet laten lezen, het zou kunnen dat ze beginnen te glimlachen...


    Lachen omdat ik hun geld heb weg gegooid? Dat ik hun rekeningnummer heb blootgegeven, ja heel blij


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    ILOVEROBBERT schreef:
    (...)

    Lachen omdat ik hun geld heb weg gegooid? Dat ik hun rekeningnummer heb blootgegeven, ja heel blij

    neen, met iets anders...


    And the Heavens Shall Tremble... | Atheism: A non-prophet organization.

    505 schreef:
    (...)
    Het leven gaat ook door zonder internet.
    Focus je eens op andere dingen. (cat)


    Dude ik werk voor mijn geld, kan ze zelf ook. Ik heb vriendne buiten Q. Dat doe ik heus wel probleem dat ik even mijn rekening nummer van mijn ouders heb blootgegeven,


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain