• ''Doug Hutchison heeft maandag zijn jawoord gegeven aan zijn 16-jarige vriendin. De 51-jarige acteur, bekend van The Green Mile en de tv-serie Lost, trouwde met countryzangeres Courtney Alexis Stodden.
    We zijn ons ervan bewust dat ons leeftijdsverschil stof doet opwaaien", zegt het koppel dat in Las Vegas trouwde tegen entertainmentzender E! "Maar we zijn heel erg verliefd en we willen de boodschap uitdragen dat ware liefde tijdloos is."

    De vader van de kersverse bruid, die vier jaar jonger is dan zijn schoonzoon, heeft geen problemen met de verbintenis. "Een vader kan alleen maar bidden dat zijn dochter zo'n man achter zich heeft staan", laat hij Radar Online weten. "Doug is de leukste man die ik ooit heb ontmoet."

    Courtneys moeder Krista gaf eerder al haar toestemming voor het huwelijk. Ze liet weten dat haar dochter een 'goed, christelijk meisje is, dat nog maagd was toen ze met Doug trouwde'.''

    Bron: RTL Boulevard


    Als je het mij vraagt, is dit wel heel erg :S.
    Dan zeggen ze wel dat leeftijd maar een getal is, en daar heb ik ook geen problemen mee, maar 16?!
    Wat is jullie mening over dit nieuws?(A)


    Nothing happens until you make it happen

    Grizzly schreef:
    waarom trouwt iedereen nu? XD

    en tjah, als ze gelukkig zijn he :)

    en dat is n country zangeres die ik niet ken! shocker! *gaat dat kind vlug opzoeken*




    edit; ik heb haar opgezocht. dit country noemen is f*cking country beledigen! Man, dat kind is slécht! en no way dat ze een 'lief, christelijk, maagdelijk meisje' is. check dit?



    Oké... Wat verstaan die mensen precies onder lief, christelijk en maagdelijk... Echt vreselijk is dit.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Memphis schreef:
    (...)

    Oké... Wat verstaan die mensen precies onder lief, christelijk en maagdelijk... Echt vreselijk is dit.

    Echt. Het enige wat ze doet in dat liedje is kreunen en zuchten -_-


    Never run out of reasons to smile...

    Eos schreef:
    (...)
    Echt. Het enige wat ze doet in dat liedje is kreunen en zuchten -_-

    Vergeleken met haar kan Paris Hilton nog mooier zingen :/

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 19:54 ]


    Nothing happens until you make it happen

    o:


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Oh. My. God.
    Ik vond het leeftijdsverschil tussen mij en mijn crush van vier jaar ouder al veel...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    TheSandwich schreef:
    Like WTF? O.o


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    op je zestiende trouwen, okee.
    maar met een man van 51?!
    dat leeftijdsverschil vind ik wel veel te groot, ookal staat op liefde geen leeftijd, ze hebben dan toch heel andere interesses?
    ik snap niet dat dat voor hun werkt...
    maar dan langs de andere kant...
    als het voor hun werkt, waarom niet?
    al is het toch wel veel...
    ik weet het niet. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Tranquillity schreef:
    Euhm, dat leeftijdsverschil vind ik nèt iets te groot :'D


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Wow, dat is echt weird Oo"

    Ik keek trouwens net op Google naar haar.
    En no way dat zij 16 is, ze ziet er veel ouder uit ;O


    "Don't look back, you're not going that way."

    Dat vind ik nét iets te veel denk ik. (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Tranquillity schreef:
    Euhm, dat leeftijdsverschil vind ik nèt iets te groot :'D


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Captivity schreef:
    Foto van de twee op bruiloft


    Het scheelt dat Courtney er al wat ouder uitziet dan 16 jaar..

    Nou, ik zet m'n twijfels over dat hij 51 is? Is hij dat serieus of ben ik nou blond?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Memphis schreef:
    (...)

    Oké... Wat verstaan die mensen precies onder lief, christelijk en maagdelijk... Echt vreselijk is dit.

    Uch, wat een verschrikkelijk nummer. Serieus.
    Dat wijf kreunt en zucht alleen maar; en ze herhaalt telkens dezelfde teksten. Het is ook niet echt een originele tekst. :x
    Btw, dat wijf kan gaan maagd zijn. Check hoe zij met dr borsten telkens gaat schudden.. pfft, ik haat zulke types. En dr kop stond me ookal niet aan. (':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Matthew schreef:
    Dat is toch strafbaar? o_o


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Als ze gewoon nog een paar jaar hadden gewacht waren er lang niet zo veel mensen geweest die er een probleem van maakten. 16 klinkt gewoon nog heel jong en 51 klinkt al best wel oud.
    Maar vind wel dat het moet kunnen. Als ze gewoon echt van elkaar houden is er toch niets mis mee?

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 12:30 ]