• ''Doug Hutchison heeft maandag zijn jawoord gegeven aan zijn 16-jarige vriendin. De 51-jarige acteur, bekend van The Green Mile en de tv-serie Lost, trouwde met countryzangeres Courtney Alexis Stodden.
    We zijn ons ervan bewust dat ons leeftijdsverschil stof doet opwaaien", zegt het koppel dat in Las Vegas trouwde tegen entertainmentzender E! "Maar we zijn heel erg verliefd en we willen de boodschap uitdragen dat ware liefde tijdloos is."

    De vader van de kersverse bruid, die vier jaar jonger is dan zijn schoonzoon, heeft geen problemen met de verbintenis. "Een vader kan alleen maar bidden dat zijn dochter zo'n man achter zich heeft staan", laat hij Radar Online weten. "Doug is de leukste man die ik ooit heb ontmoet."

    Courtneys moeder Krista gaf eerder al haar toestemming voor het huwelijk. Ze liet weten dat haar dochter een 'goed, christelijk meisje is, dat nog maagd was toen ze met Doug trouwde'.''

    Bron: RTL Boulevard


    Als je het mij vraagt, is dit wel heel erg :S.
    Dan zeggen ze wel dat leeftijd maar een getal is, en daar heb ik ook geen problemen mee, maar 16?!
    Wat is jullie mening over dit nieuws?(A)


    Nothing happens until you make it happen

    Mag je trouwen met een zestienjarige dan? En ew, in The Green Mile was hij zo'n etterbak.


    Destroy what destroys you.

    Ik kan het me niet voorstellen dat ik ga trouwen met iemand van 51? o_o


    Alleen maar tranen van geluk

    OHMYJOSH schreef:
    Mag je trouwen met een zestienjarige dan? En ew, in The Green Mile was hij zo'n etterbak.

    In Amerika mag dat blijkbaar als je ouders het er mee eens zijn :/
    En in The Green Mile was hij idd een etterbak *stuiptrekking*


    Nothing happens until you make it happen

    ah, heeft hij later een bejaardenverzorgster, gratis... :'D

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 15:01 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is inderdaad een beetje veel,maar als ze echt van mekaar houden dan moet het geen probleem zijn. Hoewel ik betwijfel of je op je 16e weet wat echt houden van voor de rest van je leven is.
    Wat me wel opvalt is dat als iemand een relatie heeft waarbij het een paar jaar scheelt iedereen hier zegt dat het maar een getal is/dat liefde geen leeftijd ken,maar als het iets meer is dan heeft opeens (bijna) iedereen er problemen mee(gaat niet alleen hierover). Toch vreemd.

    Trouwen draait niet om leeftijd,maar om 2 mensen die echt van mekaar houden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ''Doug Hutchison heeft maandag zijn jawoord gegeven aan zijn 16-jarige vriendin. Awh, zo jong en trouwen! Ze moeten wel heel veel van elkaar houden.De 51-jarige acteur, WHAT THE?!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat is echt... raar.
    Ik denk niet dat ik het zelf zou willen :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Pemberley schreef:
    ah, heeft hij later een bejaardenverzorgster, gratis... :'D


    LOL. ;'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    StJimmy schreef:
    Het is inderdaad een beetje veel,maar als ze echt van mekaar houden dan moet het geen probleem zijn. Hoewel ik betwijfel of je op je 16e weet wat echt houden van voor de rest van je leven is.
    Wat me wel opvalt is dat als iemand een relatie heeft waarbij het een paar jaar scheelt iedereen hier zegt dat het maar een getal is/dat liefde geen leeftijd ken,maar als het iets meer is dan heeft opeens (bijna) iedereen er problemen mee(gaat niet alleen hierover). Toch vreemd.

    Trouwen draait niet om leeftijd,maar om 2 mensen die echt van mekaar houden.

    Ok, ik ben het wel een beetje met je eens, maar zij is nog een kind :/


    Nothing happens until you make it happen

    xImagine schreef:
    (...)
    Ok, ik ben het wel een beetje met je eens, maar zij is nog een kind :/

    ja dat 16 was niet zo'n goed idee,als ze een paar jaar hadden gewacht zou het logischer zijn. Maar het leeftijdsverschil blijf het zelfde.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    ja dat 16 was niet zo'n goed idee,als ze een paar jaar hadden gewacht zou het logischer zijn. Maar het leeftijdsverschil blijf het zelfde.

    Oke, daar ben ik het met je eens. Maar alsnog... als je als 51 jarige met een kind van 16 trouwt... gebeurd niet elke dag =P


    Nothing happens until you make it happen

    Love knows no boundaries.


    We're all mad here.

    heriotza schreef:
    Dat is natuurlijk weer om het geld -,-


    Kill them with kindness.

    Laat haar. Ze heeft een leuke man gevonden en kennelijk is hij goed voor haar.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Tsja, ik zie het probleem niet hoor. Ik denk dat die vent dat natuurlijk wel leuk vind, zo'n jonge dame, en dat dat meisje het doet om zijn geld. Maar goed, ze doen het beiden vrijwillig, dus... veel plezier? 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen