• ''Doug Hutchison heeft maandag zijn jawoord gegeven aan zijn 16-jarige vriendin. De 51-jarige acteur, bekend van The Green Mile en de tv-serie Lost, trouwde met countryzangeres Courtney Alexis Stodden.
    We zijn ons ervan bewust dat ons leeftijdsverschil stof doet opwaaien", zegt het koppel dat in Las Vegas trouwde tegen entertainmentzender E! "Maar we zijn heel erg verliefd en we willen de boodschap uitdragen dat ware liefde tijdloos is."

    De vader van de kersverse bruid, die vier jaar jonger is dan zijn schoonzoon, heeft geen problemen met de verbintenis. "Een vader kan alleen maar bidden dat zijn dochter zo'n man achter zich heeft staan", laat hij Radar Online weten. "Doug is de leukste man die ik ooit heb ontmoet."

    Courtneys moeder Krista gaf eerder al haar toestemming voor het huwelijk. Ze liet weten dat haar dochter een 'goed, christelijk meisje is, dat nog maagd was toen ze met Doug trouwde'.''

    Bron: RTL Boulevard


    Als je het mij vraagt, is dit wel heel erg :S.
    Dan zeggen ze wel dat leeftijd maar een getal is, en daar heb ik ook geen problemen mee, maar 16?!
    Wat is jullie mening over dit nieuws?(A)


    Nothing happens until you make it happen

    Dat is iets té veel leeftijdsverschil voor mij. Als zij nou in de 20 was en dan met een ouder iemand, oke, maar 16?!


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Foto van de twee op bruiloft


    Het scheelt dat Courtney er al wat ouder uitziet dan 16 jaar..

    Matthew schreef:
    Dat is toch strafbaar? o_o

    Niet als haar ouders er mee eens zijn hoor ik net :S


    Nothing happens until you make it happen

    Captivity schreef:
    Foto van de twee op bruiloft


    Het scheelt dat Courtney er al wat ouder uitziet dan 16 jaar..


    Is zij serieus 16 :'D?


    Olive

    Tranquillity schreef:
    Euhm, dat leeftijdsverschil vind ik nèt iets te groot :'D


    They fell in love, didn't they?

    Dude, ik bedoel, trouwen als je zestien bent? En dan met een vent van 51? Dan zou ik met m'n pa moeten trouwen O.o
    Ik kan bijna niet geloven dat zij dat zelf ook wou. Of ze moet héél naief zijn.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    LetMeBe schreef:
    Dude, ik bedoel, trouwen als je zestien bent? En dan met een vent van 51? Dan zou ik met m'n pa moeten trouwen O.o
    Ik kan bijna niet geloven dat zij dat zelf ook wou. Of ze moet héél naief zijn.

    Of ze doet het voor de fame, onlangs ze zelf country zangeres is :/


    Nothing happens until you make it happen

    ja ik las het op ontd, echt vreselijk :o


    As travars

    Captivity schreef:
    Foto van de twee op bruiloft


    Het scheelt dat Courtney er al wat ouder uitziet dan 16 jaar..


    Hij ziet er jonger uit en zij ouder, lol :'D.

    Maar ik vind het nogal overdreven, ikzelf zou dan echt nog nooit willen trouwen, dat wil ik nu ook nog lang niet. Eerst maar eens mijn eigen dingen doen.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    waarom trouwt iedereen nu? XD

    en tjah, als ze gelukkig zijn he :)

    en dat is n country zangeres die ik niet ken! shocker! *gaat dat kind vlug opzoeken*




    edit; ik heb haar opgezocht. dit country noemen is f*cking country beledigen! Man, dat kind is slécht! en no way dat ze een 'lief, christelijk, maagdelijk meisje' is. check dit?

    [ bericht aangepast op 21 juni 2011 - 19:20 ]


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Authors schreef:
    Mijn mama is ook getrouwd toen ze zestien was en ze zijn nog steeds samen :Y) Ik vind geen enkele leeftijd te groot, als ze maar van elkaar houden (cat)


    waar bemoeien mensen zich toch tegenwoordig mee?
    Als hun samen willen zijn laat ze dan gewoon.
    Waarom zou je niet trouwen als je van elkaar houd en je bij elkaar wilt zijn?
    Ik hoop voor ze dat ze samen gelukkig worden(flower)


    Believe in yourself, change the world.

    Graphics schreef:

    waar bemoeien mensen zich toch tegenwoordig mee?
    Als hun samen willen zijn laat ze dan gewoon.
    Waarom zou je niet trouwen als je van elkaar houd en je bij elkaar wilt zijn?
    Ik hoop voor ze dat ze samen gelukkig worden(flower)

    Oke, daar heb je best wel gelijk in, maar bekijk het dan zo;
    Zij is wettelijk en lichamelijk gezien nog een KIND en hij een man die de 50 al voorbij is gegaan :/


    Nothing happens until you make it happen

    Ze verschillen gewoon 35 jaar. Hij is dus ruim drie keer zo oud als zij...
    Djeez, is dat eigenlijk niet strafbaar? Zij is toch zelfs nog minderjarig? O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Captivity schreef:
    Foto van de twee op bruiloft


    Het scheelt dat Courtney er al wat ouder uitziet dan 16 jaar..


    Whut, dit zijn zij? Ik zou eerder denken dat hij degene is die 16 is. Zij ziet er echt veel ouder uit. O.O


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    geen woorden hiervoor.


    Don't dream your life, but live your dream!