• ''Doug Hutchison heeft maandag zijn jawoord gegeven aan zijn 16-jarige vriendin. De 51-jarige acteur, bekend van The Green Mile en de tv-serie Lost, trouwde met countryzangeres Courtney Alexis Stodden.
    We zijn ons ervan bewust dat ons leeftijdsverschil stof doet opwaaien", zegt het koppel dat in Las Vegas trouwde tegen entertainmentzender E! "Maar we zijn heel erg verliefd en we willen de boodschap uitdragen dat ware liefde tijdloos is."

    De vader van de kersverse bruid, die vier jaar jonger is dan zijn schoonzoon, heeft geen problemen met de verbintenis. "Een vader kan alleen maar bidden dat zijn dochter zo'n man achter zich heeft staan", laat hij Radar Online weten. "Doug is de leukste man die ik ooit heb ontmoet."

    Courtneys moeder Krista gaf eerder al haar toestemming voor het huwelijk. Ze liet weten dat haar dochter een 'goed, christelijk meisje is, dat nog maagd was toen ze met Doug trouwde'.''

    Bron: RTL Boulevard


    Als je het mij vraagt, is dit wel heel erg :S.
    Dan zeggen ze wel dat leeftijd maar een getal is, en daar heb ik ook geen problemen mee, maar 16?!
    Wat is jullie mening over dit nieuws?(A)


    Nothing happens until you make it happen

    Euhm, dat leeftijdsverschil vind ik nèt iets te groot :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Like WTF? O.o

    Ieuw?... :S


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Mijn mama is ook getrouwd toen ze zestien was en ze zijn nog steeds samen :Y) Ik vind geen enkele leeftijd te groot, als ze maar van elkaar houden (cat)


    Olive

    Uhhh...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Speechless...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Authors schreef:
    Mijn mama is ook getrouwd toen ze zestien was en ze zijn nog steeds samen :Y) Ik vind geen enkele leeftijd te groot, als ze maar van elkaar houden (cat)

    Is jou mama dan met een 51 jarige man getrouwd?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    hahaa lol :'D eigenlijk vind ik het leeftijdsverschil te groot, maarjah als hun er gelukkig van worden, laat ze vooral lang samen gelukkig zijn (nerd)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Is jou mama dan met een 51 jarige man getrouwd?

    Hehe xD
    Lol :P


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Is jou mama dan met een 51 jarige man getrouwd?


    Zie je dat ergens staan in mijn reactie (:? Dacht het niet.


    Olive

    Dat meisje is even oud als mij? like wtf,


    <3

    Dat is toch strafbaar? o_o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is natuurlijk weer om het geld -,-


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    eeeeeeeeeeeew


    Caution first, always.

    En ik vond dat het leeftijdsverschil van mij en mijn crush, we schelen 10 jaar, al veel oO


    You try so hard not trying to try so hard.