• Ja, ik weet het, heel snel, iets dat ik zelf ook niet verwacht had.
    Ik heb mijn grote probleem gevonden, op een rare manier weten op te lossen en ik ben erachter gekomen dat ik echt zwaar gestoord ben, daar moet ik denk ik nog echt hulp voor zoeken.
    But for now, I'm back. :'D
    Hebben jullie me een beetje gemist?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha daar heb je wel gelijk in hoor. Maar het is niet op een geniale manier gestoord.
    En ja, ik ben echt blij met Quizlet. <3

    IN IEDER GEVAL ben je ongewoon. Dat is al iets! Mij niet tegenspreken hé. (N)
    Hihi. (K)


    Where there is a sea there are pirates...

    Genius schreef:
    Ik heb niet eens gelezen dat je weg ging dus ik wist het niet lol :')


    Voor de nieuwsgierigen.


    Your make-up is terrible

    Progeny schreef:
    (...)

    Jaaaaaaaa! Steeds als ik die zag ging ik stuk.:'D you made my dat over and over again.:'D


    Moet je even op msn zijn kutje.


    Your make-up is terrible

    Captain schreef:
    (...)
    IN IEDER GEVAL ben je ongewoon. Dat is al iets! Mij niet tegenspreken hé. (N)
    Hihi. (K)


    Sorry baas. (cat) Maar daar heb je wel gelijk in hoooor. Liever ongewoon dan gewoon.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Voor de nieuwsgierigen.

    Ah okee, nouja welkom terug :')


    -

    lol, ik ga nu off topic doen, maar ehm assassin, ben je toevallig fan van assassins creed?


    You just made my day;D

    CoconutChoco schreef:
    lol, ik ga nu off topic doen, maar ehm assassin, ben je toevallig fan van assassins creed?


    Natuurlijk. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry baas. (cat) Maar daar heb je wel gelijk in hoooor. Liever ongewoon dan gewoon.

    Idd, same here! Maar ik weet niet of ik aan een bepaalde ziekte lijd... Misschien aan overdreven naïviteit -.- xd


    Where there is a sea there are pirates...

    Assassin schreef:
    (...)

    Moet je even op msn zijn kutje.


    Morgen! Ik ben nu online via de iPod en dan is msn kut.:3


    everything, in time

    Captain schreef:
    (...)
    Idd, same here! Maar ik weet niet of ik aan een bepaalde ziekte lijd... Misschien aan overdreven naïviteit -.- xd


    Haha hoezo dat?


    Your make-up is terrible

    Progeny schreef:
    (...)

    Morgen! Ik ben nu online via de iPod en dan is msn kut.:3


    Okay. =3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha hoezo dat?

    Gewoon, veel te vriendelijk zijn tegen iedereen en dan ontdekken dat iedereen gebruik van je maakt.
    Maar nu doe ik dat niet meer hoor, nu ben ik schijnheilig vriendelijk. Want het is werkelijk zò pijnlijk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Gewoon, veel te vriendelijk zijn tegen iedereen en dan ontdekken dat iedereen gebruik van je maakt.
    Maar nu doe ik dat niet meer hoor, nu ben ik schijnheilig vriendelijk. Want het is werkelijk zò pijnlijk.


    Ik weet het. (cat) Mensen maken te snel gebruik van je, daarom ben ik zo kattig. Maar nu ga ik proberen lief te zijn.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het. (cat) Mensen maken te snel gebruik van je, daarom ben ik zo kattig. Maar nu ga ik proberen lief te zijn.

    Lief tegen de mensen die dat verdienen. Ik ben en wil ook oneindig lief zijn tegen mijn vrienden, maar niet tegen mensen die dat niet waarderen. (:


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Lief tegen de mensen die dat verdienen. Ik ben en wil ook oneindig lief zijn tegen mijn vrienden, maar niet tegen mensen die dat niet waarderen. (:


    Dat is ook zo ja. Tegen mijn vrienden kan ik ook gewoon niet gemeen zijn, dat verdienen ze helemaal niet. De laatste tijd was ik toch best gemeen tegen ze denk ik. :x


    Your make-up is terrible