• 31 Maart is Georg jarig en om dat te vieren gaan wij natuurlijk iets organiseren op quizlet.nl. Het idee van twee moderators: Youletmerock en mij. Op 31 Maart 2008 van 8:00 's ochtends tot 18:00 's avonds gaat iedereen op zijn profiel verjaardag feestjes vieren.. Ideetjes kunnen allemaal via deze topic.. Om je aan te melden voor het GROTE feest Happy Birthday Georg... Daarvoor moet je je wel inschrijven dat kun je doen via deze topic BV.
    -Nikita
    Als het feest zelf is ga je naar het account Waldo om je aan te melden en daar word het ganse feest gevierd en natuurlijk is er daarna nog een helse verrasing. Als je wilt meedoen met diut spektakel georganiseerd door 2 moderators zal ik zeggen: schrijf je in en misschien zal iemand speciaal online komen ( daar zorg ik voor )
    Groetjes Waldo
    Nog ideetjes voor dit spektakel van 31 Maart? Zeg maar!


    i hate everyone

    ik schrijf me alvast in :D (das hier toch??)

    Goedzoo:D:D

    xxAmanda

    Whahaahha:D
    Allegoe had ik tege jullie gezegd da Georg weer bijna jarig was, anders ware jullie dr wars ni opgekome:D *Egoo*
    MMJaa, ik wil meedoen!!
    al snapk heel u idee ni echt zo ogoe


    everybody needs a song.

    ik vat hem niet... Waarom moeten we dan naar jouw profiel?? we kunnen dan toch beter in een forum wat doen, dat is veel handiger dan op een profiel:)

    xx


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    n'jaah iCh wil wel meed0en,, o0wkal vat iCh het o0wk niejj echt x']


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Ik wil me graag aanmelden! Ik weet niet cht wat je bedoelt maar gwn samen op het forum/prfiel zijn dan zeg maar? meer uitleg plzn :P


    BAM!

    ik wil mij ook inschrijve!... maar snap der ook niet zo veel van ... :P

    Ik wil ook wel,, ookal snap ik er ook niet echt iets van ^^


    Don't be a drag, just be a queen.

    ik doe mee behalve als ik dan niet weer ziek ben :S


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Ik zou wel wille meedoen, maar ik moet vndaag al naar een fanmeeting om Georg's bday te vieren :P

    Ik doe mee!!
    ook al snap ik geen kloten van wat er hier werdt uitgelegd, jouw profiel of ons profiel?


    death to the one at the end of the serenade.

    Hij is dus jarig VANDAAG:D
    Xx


    everybody needs a song.

    wij hebbe maandagnacht naar de radio gebeld en happy birthday gezonge :D http://www.youtube.com/watch?v=O8EYbpOPlS8
    we hebbe een stukkie gefilmd :D