• Ik en mijn klas hadden vandaag enkele uurtjes studie en de opzichter was een leerkracht die ons niet in de hand heeft. We luisterden niet, gooiden net vliegtuigjes naar elkaar en zongen K3. Ik en twee vriendinnen zijn toen naar die directeur gevlogen en nu mogen we de speelplaats vegen voor een week ): Great


    Olive

    Awh, arme jij -ergens heb je het zelf gedaan-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ook diegene die niks deden? Als ik een van die onschuldige was (wat vaak is) zou ik het niet pikken en niet gaan. Ze kunnen je niet dwingen.

    Wij moesten keer langer blijven omdat onze klas vet druk was, terwijl ik gewoon had zitten werken. Ik liep gewoon de klas uit, omdat ik simpelweg vond dat die straf voor mij niet terecht was.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nee, ik deed wel iets en verdien het wel, maar ik vind het nier eerlijk dat alleen wij 4 worden gestrafd


    Olive

    Waarom ging je naar de directeur dan? Vind je dat niet een beetje kinderachtig, om het zo te verlinken?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Authors schreef:
    Nee, ik deed wel iets en verdien het wel, maar ik vind het nier eerlijk dat alleen wij 4 worden gestrafd


    Aah, dus de rest van de drukke kinderen niet?
    Gewoon eerlijk mailtje naar mentrix/mentor sturen van ja. Het is nogal oneerlijk dat alleen wij gestrafd werden, want er waren nog meer kinderen -ik ga geen namen noemen- die zich ook zo misdroegen en ik vind het niet kunnen dat blablabla.

    Zoiets? ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, jullie waren stout. :') Maar het lijkt me onterecht dat alleen jullie straf krijgen en niet de hele klas.
    Leerkrachten, directeurs en school.. er is nooit iets van te snappen!

    Euhm? Verlinken xd? Sorry hooe, maar IK werd gestuurd doorde LEERKRACHT omdat we zo deden xd


    Olive

    505 schreef:
    Nou, jullie waren stout. :') Maar het lijkt me onterecht dat alleen jullie straf krijgen en niet de hele klas.
    Leerkrachten, directeurs en school.. er is nooit iets van te snappen!


    Amen.


    Olive

    Dat is inderdaad oneerlijk. Maar goed, directeuren zijn over het algemeen oneerlijk, die van mij heeft iets voor de meisjes en als we studie hebben mogen wij op de speelplaats in de zon gaan zitten en eerder weg terwijl de jongens tafels mogen gaan versleuren. (cat)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Hebben wij ook gehad, kijk deze artikel, dat is onze school.
    Zij werd echt hard gepest. http://www.zelan.be/zelan/wtf/2878/Juf_gepest_op_de_Mater_Dei_in_Overpelt.html


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    LetMeBe schreef:
    Waarom ging je naar de directeur dan? Vind je dat niet een beetje kinderachtig, om het zo te verlinken?


    Firm believer of all that is magic

    FireDust schreef:
    Hebben wij ook gehad, kijk deze artikel, dat is onze school.
    Zij werd echt hard gepest. http://www.zelan.be/zelan/wtf/2878/Juf_gepest_op_de_Mater_Dei_in_Overpelt.html


    Oke, zo erg zijn we ook niet


    Olive

    Authors schreef:
    (...)

    Oke, zo erg zijn we ook niet

    Ja, toen onze klas les van haar had, hebben we haar 3 keer in het hele schooljaar het klaslokaal uitjaagd. Om nog maar te zwijgen over de andere klassen. :S

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 21:26 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."

    FireDust schreef:
    (...)
    Ja, toen onze klas les van haar had, hebben we haar 3 keer in het hele schooljaar het klaslokaal uitjaagd. Om nog maar te zwijgen over de andere klassen. :S

    Jesus he, jullie zijn pas kutkinderen.
    Ik kan er nog steeds niet bij waarom het stoer of leuk is om leraren weg te pesten. Voelen mensen zich daar nu echt zo veel beter op, om het leven van iemand die z'n werk doet te verzieken? Dan hebben ze naar mijn mening zélf een zieke geest.


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    (...)
    Jesus he, jullie zijn pas kutkinderen.
    Ik kan er nog steeds niet bij waarom het stoer of leuk is om leraren weg te pesten. Voelen mensen zich daar nu echt zo veel beter op, om het leven van iemand die z'n werk doet te verzieken? Dan hebben ze naar mijn mening zélf een zieke geest.

    Ik doe niks (huil)
    Nee, maar niemand is bang van haar.
    Zij dreigt altijd over strafstudie enzo, maar ze doet niets. Dat weet iedereen. :S

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:08 ]


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."