• In de week voor de kerstvakantie had ik een examen dat maar voor 20% meetelt voor mijn werkelijke eindpunt van dat vak. Om ons te motiveren toch te studeren, beloofde de prof dat wie zijn eigen punt juist kan raden door hem op een koffie getrakteerd zou worden en één bonuspunt krijgt!

    Eeeeeeeen ik heb mijn eigen punt dus blijkbaar juist geraden want nu heb ik ipv van een 13 een 14 en kreeg ik een mail om een datum af te spreken wanneer me met z'n allen koffie kunnen gaan drinken.

    Ik vind dit best wel leuk eigenlijk want hoewel ik altijd aardige proffen (of ja bijna altijd) heb gehad, merkte ik vaak toch wel een afstand tussen student en professor zeker als ik de prof niet voor een seminarie of dergelijke had.

    Hebben jullie leuk nieuws te horen gekregen vandaag?


    The soul needs autumn.

    Awh wat super gaaf!!
    Ik heb een keer met een docent om taart gewed als ik een voldoende zou halen voor wiskunde. Die taart heb ik ook echt gehad (cool)


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik moest vandaag met de auto naar tentamen toe (want staking yay) en heb misschien een boete ): Geen leuk nieuws dus. Maaaaaaar aan de andere kant; heel misschien komt er van de zomer een puppy (flower)


    oi, suzy

    Wat ontzettend leuk!


    26 - 02 - '16

    Mooie prestatie dan! *O*

    Geen nieuws gehad vandaag want ik ben nog maar net thuis van een gans dagje muren hakken en steken kuisen. :Y)
    Maar geen nieuws is goed nieuws. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury