• Ik en mijn klas hadden vandaag enkele uurtjes studie en de opzichter was een leerkracht die ons niet in de hand heeft. We luisterden niet, gooiden net vliegtuigjes naar elkaar en zongen K3. Ik en twee vriendinnen zijn toen naar die directeur gevlogen en nu mogen we de speelplaats vegen voor een week ): Great


    Olive

    De speelplaats vegen? Meen je dat? ;o
    Zoiets krijgen bij ons alleen de kindertjes van de lagere school, denk ik.


    effort never betrays you

    C18 schreef:
    (...)
    Jesus he, jullie zijn pas kutkinderen.
    Ik kan er nog steeds niet bij waarom het stoer of leuk is om leraren weg te pesten. Voelen mensen zich daar nu echt zo veel beter op, om het leven van iemand die z'n werk doet te verzieken? Dan hebben ze naar mijn mening zélf een zieke geest.

    Tsja, veel kindertjes snappen dat nog niet en vinden het cool als ze vervelend doen tegen de leraar omdat ze dan cool zijn bij andere kindertjes. -__-


    ars moriendi

    Dit jaar was door onze klas een nieuwkomer (docent) huilend de klas uit gegaan, omdat we maar niet stil waren :')

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 22:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Muchamore schreef:
    De speelplaats vegen? Meen je dat? ;o
    Zoiets krijgen bij ons alleen de kindertjes van de lagere school, denk ik.


    Jups, dat meen ik xd


    Olive

    DIRK schreef:
    (...)
    Tsja, veel kindertjes snappen dat nog niet en vinden het cool als ze vervelend doen tegen de leraar omdat ze dan cool zijn bij andere kindertjes. -__-

    Dat is waar, het zijn altijd de aandachttrekkers die pesten.


    "Don't look back, don't look to tomorrow, just go straight through your life."