• Ik ben vanmiddag bij het IND geweest (immigratiedienst) om te informeren over wat ik kan doen om mijn vriend hierheen te krijgen. Lang verhaal kort gemaakt, we kunnen samen de tering krijgen en het lekker uitzoeken hoe we het gaan doen. We mogen hier namelijk wel trouwen, maar tenzij ik € 1446 per maand verdien, mag ik niet garant staan voor hem. Het feit dat we een huis hebben om hem op te vangen, 3 personen met een goed volwassen salaris en genoeg mogelijkheden op werk maken niet uit, want ik ben de enige die garant mag staan en ik verdien niet genoeg. Daarbij zijn ze nu bezig met een wetsvoorstel dat je minimaal 24 moet zijn om voor iemand garant te kunnen staan überhaupt (ze zijn zeker bang dat hij een uitkering aanvraagt, terwijl die jongen al jarenlang werkt en zijn diploma bij de universiteit al gehaald heeft en doorgaat voor bachelor en doctorraat, juist om te kunnen werken hier). Zo goed als geen mogelijkheid dus. Dat niet alleen maakt me kwaad, wat me écht woest maakte was dat hij vroeg of mijn vriend uit Turkije kwam, omdat het dan een sneller proces zou zijn. Waar gaat DAT dan weer over? En waarom zou het dan wel sneller kunnen gaan?!?! -Kreeg ik heel leuk amper antwoord op, de klootzak deed alsof ik een voetenveeg was met heel weinig belangstelling!-
    Nu zijn we dus maar aan het uitzoeken of ik niet naar Nieuw Zeeland kan komen (zeer waarschijnlijk véél makkelijker) en daar kan studeren voor een aantal jaar, terwijl hij ook z'n studie afmaakt. Misschien dat we dan over een jaar of 6 een keer een kans maken. Klote overheid. Kut Holland, dat geen ene kankermoer doet voor de mensen die er wonen, BAH! ><

    Edit; Er is een klein vooruitzicht dat ik over enkele maanden met een 2e baan erbij wel genoeg ga verdienen, dus wie weet komt het toch nog goed.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2011 - 13:00 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Asleep schreef:
    Ongelooflijk, al dat crapuul dat van her en der komt en geen woord Nederlands spreekt kan hier zomaar binnen, maar jouw vriend, die zelfs gestudeerd heeft, kan dat niet? (cat)

    En dáár snap ik dus ook niks van.


    ars moriendi

    ja we hebben een fijne extreem recth poletiek. gatverdammen!


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Vossensnuit schreef:
    I know. Als je vriend geen flikker doet en uit Turkije/Marokko komt, gaat het allemaal supersnel. Ik zou naar Nieuw Zeeland gaan als ik jou was, ben je meteen weg uit dit rotland.

    mee eens!!


    Wat je ook zoekt, ik heb het opgegeten... xD

    Dat is de reden waarom ik racistisch ben tegenover buitenlanders die hier binnenkomen voor een uitkeren en niet eens de moeite doen om Nederlands te spreken.
    Heb zin om te staken nu, al die kut-ik-kom-hier-voor-een-uitkering-buitenlanders het land uit en mensen zoals je vriend erin. :/


    Ik ben gemeen xoxo

    ja ze willen op alles bezuinigen.
    ik vind ons landje echt slecht geregeld.. ze willen op het een bezuinigen maar schaffen wat anders af waardoor sommige mensen dingen waar bezuinigd op gaat worden nodig heeft! (snappie)

    nederland is niet echt mens vriendelijk vind ik:X
    hopelijk vinden jullie een goede en snelle oplossing(H)

    [ bericht aangepast op 22 juni 2011 - 19:21 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Bah, wat een rotsituatie. Nederland is een regeltjesland -_- Ik hoop voor je dat het uiteindelijk lukt, of dat nu hier of in Nieuw Zeeland is!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dat wel neit moet zijn!
    Misschien kunnen jullie naar België?

    Mijn moeder heeft het gedaan met mijn stiefvader.
    Zo'n gedoe! Ze moest inderdaad een minimum verdienen, maar ze krijgt ook een weduwen&wezenuitkering, dus die zou vervallen en bla bla bla... Heel gedoe, dus toen heeft ze mijn opa en oma een of ander ding laten betalen zodat het wel kon, maar het was superlullig, omdat haar nieuwe vriend/mijn stiefvader uit Suriname komt en dus volledig Nederlands spreekt en met zule normen en waarden is opgevoed, bovendien heeft hij hier al acht jaar gestudeerd!
    De overheid zuigt, al zitten er bij sommige dingen wel logische kantjes aan, al zijn ze nog zo klein )x


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Asleep schreef:
    Ongelooflijk, al dat crapuul dat van her en der komt en geen woord Nederlands spreekt kan hier zomaar binnen, maar jouw vriend, die zelfs gestudeerd heeft, kan dat niet? (cat)


    Exactly.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Politie doet niks, kindermishandelinginstansies doen niet en maar reclames maken want ons land is 'zooo' goed.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Chevalric schreef:
    Bewijst maar eens in wat voor kut land we ook al weer wonen..
    Dit slaat echt nergens op!
    Ik hoop dat jullie nog op een goede oplossing kunnen komen!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GrasSprietje schreef:
    Ik kan me niet voorstellen hoe verschrikkelijk dat wel neit moet zijn!
    Misschien kunnen jullie naar België?


    Wordt nog moeilijker, want dan moeten we allebei een baan en huis zoeken e.d., hier hebben we in ieder geval onderdak en ik werk.
    Maar er is een klein vooruitzicht dat ik over enkele maanden met een 2e baan erbij wel genoeg ga verdienen, dus wie weet komt het toch nog goed.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.