• nou ik (hoe haal ik het in m'n hoofd) ben zo stom geweest nu dat m'n ouders het huis even uit zijn om bij mezelf een lippiercing te stekendat luktte niet ik kreeg hem er niet door maar ik had met alcoholstift een stipje gezet aan de buiten kant wil ik die eraf vegen lukt dat niet meer altans op het gaatje van de naalt daar zit het percies onder m'n huid ik heb al alle producten erop gedaan maar het gaat niet weg en subiet komen m'n ouders thuis en wat nou als het erop blijft staan*zit zich nu op haar kop te slaan en snapt niet hoe ik zo stom kon zijn en hoopt dat ze droom* pleas weet iemand een oplossing???


    xXx aahhhgggrr ben zo lomp!!!!!!!

    een stipjee??

    huh? ik snap je niet XD


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Kun je wat duidelijker zijn? ;s

    oke, samengevat, je wou je een lippiercing steken, hebt een stipje met een benzinestift ofzo gezet en krijgt het er niet af??
    niet zo slim he.
    heb je al make-up geprobeerd???
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik snap ook niet echt... =S


    Tanya is de beste.

    met ontschminker ofso ?

    k snapt ook niet! wou je zelf een lippiersing zetten?? en whhaaa leg uit en doe wat en je typgebrek xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    leg uit


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    zow erg is da nu ook toch nie? Zeg gewoon da je eens wou kijken hoe je eruit zou zien met een piercin fzo xD en wou met alcoholstift het aanduide o_O Maaru vraagje, bloedde dat niet héél véél van jou? Als je jezelf een lippiercing wil steken? [Jaja, ik weet waarover je spreekt, heb ik zelf nog gedaan^^] Maaru wat ik niet snap.
    *Je wou een lippiercing steken en hij zit er nu half door en nu paniekeer je omdat je ouders het zullen zien? Wat zou je dan gedaan hebben moestie erdoor zitten? Je moet die piercing erin laten zitten anders groeit da superrap dicht zu! Nooit aan gedacht?*


    What you see, is what you get.

    jha sorry snel getypt maar ik heb al een oplossing xD hoe verwijder je zo'n topic want dat lukt mij niet o.O"

    gwn slotje erop


    IkOwnJou! JijOwntMij!! Angelina en Daphne.

    jha sorry snel getypt maar ik heb al een oplossing xD hoe verwijder je zo'n topic want dat lukt mij niet o.O"


    wa is je oplossing???


    euhh ik denk aan een mod vragen of die em wil sluiten??


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    fzuw


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.