• Is hier iets mis mee? Want ik heb super weinig abo's?
    Tell me everything||Harry Styles

    [center]Ashley Anne Hamerson heeft al veel te verwerken gekregen. Maar wil er met niemand over praten, hoewel ze gedwongen wordt. Dan komt ze hem tegen. Hij vindt haar speciaal, en vindt het erg om haar zo te zien. Wat doet een meisje van zestien in godsnaam daar? Kan hij haar vertrouwen winnen? Kan hij vertellen over zijn verleden? Wil ze wel contact met hem? En wat als hij......

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:52 ]

    MeandJonas schreef:
    (...)
    ja en 7 abo's :(



    Sorrie hoor, maar ga ergens anders zielig doen om je 7 abo's.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    (...)


    Sorrie hoor, maar ga ergens anders zielig doen om je 7 abo's.

    Dat is niet zielig doen. Ik begrijp gewoon niet waarom sommige story's heel veel abo's hebben en ik maar 7.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Je mag wel iets zeggen hoor iedereen heeft recht op eigen mening. Ook als die mening kwetst


    Echt waar? Nou, ik vind dit een beetje raar van je. Het kan wel zijn dat je liever meer mensen zou hebben die het lezen, maar promoot het dan, zet het in de spotlight ofzo. Maar dit is vragen om aandacht, op een negatieve manier. Ik denk dat niet dat mensen zin hebben om een verhaal te lezen waarbij bijna gesmeekt wordt om meer abo's.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Echt waar? Nou, ik vind dit een beetje raar van je. Het kan wel zijn dat je liever meer mensen zou hebben die het lezen, maar promoot het dan, zet het in de spotlight ofzo. Maar dit is vragen om aandacht, op een negatieve manier. Ik denk dat niet dat mensen zin hebben om een verhaal te lezen waarbij bijna gesmeekt wordt om meer abo's.

    Ik vraag geen meer abo's ik vraag gewoon of er iets mis mee is dat er eventueel zou kunnen voor zorgen dat het niet goed is fzo.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Dat is niet zielig doen. Ik begrijp gewoon niet waarom sommige story's heel veel abo's hebben en ik maar 7.


    Misschien ligt het aan je schrijfstijl, aan je manier waarop je je op deze manier presenteert (=zeuren om abo's,) je template, zoveel dingen kunnen er zijn. Wees blij met 7 abo's.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Ten eerste, 7 abo's? Dat vind ik niet weinig. (:
    En daarbij, misschien moet je verhaal nog ontdekt worden, of spreekt het mensen niet zo aan. Dat zegt niets over jouw schrijfstijl, maar over de interesses van de mensen hier op Quizlet. Bovendien, schrijf omdat je het leuk vindt, niet voor de lezers.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Painted schreef:
    (...)

    Misschien ligt het aan je schrijfstijl, aan je manier waarop je je op deze manier presenteert (=zeuren om abo's,) je template, zoveel dingen kunnen er zijn. Wees blij met 7 abo's.

    Wel dat wou ik horen, waaraan het zou kunnen liggen.

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Ik vraag geen meer abo's ik vraag gewoon of er iets mis mee is dat er eventueel zou kunnen voor zorgen dat het niet goed is fzo.


    Ik zal lezen en éérlijk zeggen wat ik er van vind, goed?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ik zal lezen en éérlijk zeggen wat ik er van vind, goed?

    Goed :).

    Ik vind dingen als 'kus mijn reet maar' 'F*cking' niet echt goed of leuk in een zin. Dit komt ongeïnteresseerd over als schrijver zijnde, snap je? Misschien kan je betere, mooiere zinnen ervan maken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik vind dingen als 'kus mijn reet maar' 'F*cking' niet echt goed of leuk in een zin. Dit komt ongeïnteresseerd over als schrijver zijnde, snap je? Misschien kan je betere, mooiere zinnen ervan maken?

    Mmm. Maar hoe doe ik dat dan? Want mijn hoofdpersonage is gefrustreerd? Ze wil daar echt weg.

    LetMeBe schreef:
    Sorry hoor, maar ik vind dit wel een héél zielige manier van aandacht trekken voor je verhaal. Shit happens.

    En trouwens, wtf? Je bent pas drie dagen bezig, hoeveel abo's verwacht je in die tijd te hebben dan?

    Ik ging zo'n beetje hetzelfde zeggen
    Die abo's komen wel!
    Je kan niet verwachten dat je vanaf dag 1 al 20 abo's hebt ofzo...


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    KissAVampire schreef:
    (...)
    Ik ging zo'n beetje hetzelfde zeggen
    Die abo's komen wel!
    Je kan niet verwachten dat je vanaf dag 1 al 20 abo's hebt ofzo...

    - houdt zich beschaamd stil -


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MeandJonas schreef:
    (...)
    Dat is niet zielig doen. Ik begrijp gewoon niet waarom sommige story's heel veel abo's hebben en ik maar 7.

    Maar 7? Ik heb er 2 en 0. En weet je wat dat boeit me niet. Het gaat toch niet om de abbo's en de reacties maar om de lol van het schrijven.
    Dit komt me nogal zielig over.
    Als je niet veel abbo's heb zou je verhaal wel niet zo goed zijn. Simpel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall