• Is hier iets mis mee? Want ik heb super weinig abo's?
    Tell me everything||Harry Styles

    [center]Ashley Anne Hamerson heeft al veel te verwerken gekregen. Maar wil er met niemand over praten, hoewel ze gedwongen wordt. Dan komt ze hem tegen. Hij vindt haar speciaal, en vindt het erg om haar zo te zien. Wat doet een meisje van zestien in godsnaam daar? Kan hij haar vertrouwen winnen? Kan hij vertellen over zijn verleden? Wil ze wel contact met hem? En wat als hij......

    [ bericht aangepast op 20 juni 2011 - 13:52 ]

    Je moet niet schrijven voor abo's, maar voor jezelf. Ik weet dat dat niet leuk klinkt, maar het is echt zo. En dat je weinig abo's hebt, betekent niet dat jouw verhaal niet goed is. Er zijn hier op Quizlet heel veel prachtige verhalen die niet af worden geschreven, enkel en alleen omdat die verhalen maar heel weinig abo's hebben. Trek je niets aan van het feit dat je weinig abo's hebt en schrijf gewoon wat je zélf leuk vind! (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    FixYou schreef:
    Je moet niet schrijven voor abo's, maar voor jezelf. Ik weet dat dat niet leuk klinkt, maar het is echt zo. En dat je weinig abo's hebt, betekent niet dat jouw verhaal niet goed is. Er zijn hier op Quizlet heel veel prachtige verhalen die niet af worden geschreven, enkel en alleen omdat die verhalen maar heel weinig abo's hebben. Trek je niets aan van het feit dat je weinig abo's hebt en schrijf gewoon wat je zélf leuk vind! (:


    Dit én misschien een leuke template? Ik vind dat altijd al een - De voorkant moet de lezers lokken, en een template maakt het net iets leuker.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Idd een template vind ik veel leuker staan. Ik lees ook eerder verhalen met een duidelijk en mooi template..


    Kill them with kindness.

    Voiceless schreef:
    Tja, zo kun je ook aandacht vragen.. :')
    Schrijf voor jezelf, niet voor die abo's?
    Klopt!
    Soms probeer ik ook aan abo's te vragen wat zij goed vinden of leuk vinden enz. Maar ik heb ook iets van 23 Abo's terwijl ik zelf vind dat ik slecht schrijf..

    Zephyros schreef:
    Idd een template vind ik veel leuker staan. Ik lees ook eerder verhalen met een duidelijk en mooi template..

    en wat vinden jullie dan een mooie template

    MeandJonas schreef:
    (...)
    en wat vinden jullie dan een mooie template

    Probeer eerst zelf iets te combineren, ik gebruik meestal 1 kleur maar meerdere vind ik ook mooi. Maar niet teveel want dan wordt het te druk..


    Kill them with kindness.

    Zephyros schreef:
    (...)
    Probeer eerst zelf iets te combineren, ik gebruik meestal 1 kleur maar meerdere vind ik ook mooi. Maar niet teveel want dan wordt het te druk..

    vind je hem mooi?

    Waarschijnlijk ben jij dus gewend om veel abo's te hebben. Meid, je moet blij zijn dat sommige mensen je verhaal zal willen lezen.
    En trouwens, sinds wanneer gaat verhalen schrijven om het aantal abo's?


    Alleen maar tranen van geluk

    MeandJonas schreef:
    (...)
    vind je hem mooi?


    Persoonlijk vind ik de kleuren niet bij elkaar passen en een beetje druk, misschien kan je voor donkerrood kiezen, of iets dat bij de cover past ofzo..


    Kill them with kindness.

    Ik zou voor lichtblauw gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb de eerste twee hoofdstukken gelezen en het spreekt mij gewoon niet aan.
    - De hoofdstukken zijn echt heel kort. (sommigen vinden dit juist fijn, ik irriteer me eraan)
    - Je scheld echt veel in het verhaal. (vb. 231 woorden en twee keer "verdomme", daar erger ik me rot aan)
    - De hoofdpersonage is iemand waar ik in het echte leven ook zo veel mogelijk afstand van wil houden als mogelijk zou zijn, dus word ik ook niet blij van het lezen ervan.

    Nu, dat zijn drie redenen en je moet het vooral niet veranderen als jij je er fijn bij voelt, schrijf wat je wilt en degene die dat ook leuk vinden lezen het, anderen niet. Wat boeit het? Je schrijf toch voor jezelf of niet dan?


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt 1,2,3,4,5reactie's op je eerste hoofdstuk. Dat vind ík veel.


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Painted schreef:
    Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt 1,2,3,4,5reactie's op je eerste hoofdstuk. Dat vind ík veel.

    ja en 7 abo's :(

    Ik ga hier gewoon niks overzeggen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik ga hier gewoon niks overzeggen.

    Je mag wel iets zeggen hoor iedereen heeft recht op eigen mening. Ook als die mening kwetst