• Beste users van Quizlet,
    de laatste tijd zien we steeds meer topics verschijnen over het gewicht. Vaak zijn de makers van die topic users met een goed of zelfs te laag gewicht. Dit kan dan de users die goed op gewicht zitten, erg onzeker maken.
    Om te voorkomen dat users door Quizlet een eetprobleem krijgen, weren wij al een aantal jaren Pro Ana zo veel mogelijk van deze site. Daar hebben we toen ook een topic over gemaakt. Nu willen we ook om die reden de gewichts-topics verbieden.
    We hebben toen der tijd ook een BMI-topic geopend, maar we zullen een nieuwe maken. Zo kan je zelf je BMI testen en kijken of jouw gewicht goed bij je lengte past. Zo hoef je ook geen raad meer te vragen via een topic.
    BMI topic

    MrsLovett schreef:
    (...)
    Een centraal topic(dat ook nog over BMI gaat en niet over de gevolgen en het uiterlijk en zo) werkt niet omdat daar bijna nooit reacties op jouw reactie komen.
    Ik blijf er bij dat je zo niet echt de mogelijkheid krijg om over dit probleem echt goed te praten en echt goed advies te krijgen.

    Dit is een jongerensite bedoeld voor plezier, geen psychologische site.


    Has no one told you she's not breathing?

    Supergoeie actie!
    Anoorexia kun je idd beter vermijden...

    [ bericht aangepast op 20 juli 2011 - 9:06 ]


    I'm walking on black sunshine

    Bedankt *O*


    I´m nothing special.

    Miracle08 schreef:
    _O_

    Keyblade schreef:
    Quizlet - Anorexia: 1 - 0 (yeah)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Hongary schreef:
    Die van mij is goed (:

    Die van mij ook ^-^ en nu heb ik zin in chocola en drop :Y)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind die Anorexia verhalen ook heel erg irritant hoor -.-
    Sorry hoor.


    Happiness comes from within

    LunaTuna schreef:
    Ik vind die Anorexia verhalen ook heel erg irritant hoor -.-
    Sorry hoor.


    Me 2


    26 - 02 - '16

    Haha eigenlijk is het gewoon dom, je kan juist beter hier aan mensen vragen wat je kan die om gezond wat gewicht te verliezen dan het op internet op te zoeken, want dan kom je juist op pro-ana sites uit.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ATL schreef:
    Haha eigenlijk is het gewoon dom, je kan juist beter hier aan mensen vragen wat je kan die om gezond wat gewicht te verliezen dan het op internet op te zoeken, want dan kom je juist op pro-ana sites uit.


    Eigenlijk heb je ook weer gelijk.

    OT: Ik denk nu ook dat er vaker mensen topics over gewicht gaan maken omdat dat topic vol zit, haha :Y)

    ATL schreef:
    Haha eigenlijk is het gewoon dom, je kan juist beter hier aan mensen vragen wat je kan die om gezond wat gewicht te verliezen dan het op internet op te zoeken, want dan kom je juist op pro-ana sites uit.

    Dat dus.